Gå til innhold

Mill@jenta eller simsala?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere!!

Jeg lurte bare på om noen hadde en liten oppdatering på Maria og hvordan det går med henne og tvillingjentene hennes?

Har tenkt litt på henne i helgen, etter at jeg leste hun kun hadde fått sett bilde av de om fredagen. Håper virkelig at alt er bra med mor og barn :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Er her jeg.. ;)

Skrevet

Det går nok mye bedre ja, hun sendte meg bilde på mms av jentene i går, så da går jeg utifra at hun får være mye sammen med dem.. Var innom avdelingen der i dag med en liten gave, men leverte den bare på vaktrommet, huntrenger nok den roen hun kan få før hun skal hjem, i tillegg så har hun sikkert vondt også!

Skrevet

ååh, hva fint å høre at det går bra med henne!! så du har fått bilder ja, regner med at de er to helt nydelige små prinsesser:-)

Ååh ...nå gleder jeg meg enda mer til jeg får se min lille jente og! men akkurat nå er vi ikke helt overens se...hihi sitter her i sofaen førdi jeg får ikke sovet pga alle kynnere og spark i ribbeina.

Hvordan går det med deg da? begynner du å bli litt lei du og eller? Jeg føler meg så tung, og kortpusten om dagen at jeg virkelig håper jeg kommer litt før termin denne gangen og.....

Skrevet

Joda, går bra her, magen har sunket litt, så pusten er ikke fullt så ille lenger, hodet er langt nede i bekkenet, og det er kjempefint, for jeg var litt redd babyen skulle ligge på tvers..:) Har noen netter nå hvor det er vanskelig å sove også, men heldigvis ikke hver natt. Vi får begge håpe vi får føde litt før denne gange, hadde vært deilig!:) I går da jeg var på UL virket det som babyen var helt normal str, så jeg er overlykkelig, ønsker jo en normal størrelse denne gangen.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...