Gå til innhold

Hjelp!!! Er det noe på gang...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg har begynt å få rier!??!? Kraftige menssmerter med ca 10-15 min mellomrom... Har tisset 4 ganger på en halvtime, har det noe å si?

Veldig usikker her nå, det skal komme en til om noen minutter hvis de er regelmessige... Skal jeg f.eks. vekke mannen eller la ham sove litt til hvis det er noe på gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som rier =) jeg hadde ringt føden bare for å være sikker .

ikke vits i å vekke mannen din før du har mer regelmessige, husker ikke vor ofte de skulle komme =)vis ikke det hjelper deg da =) men jeg hadde ringt føden eller sett det litt mer ann ;) lykke til ! ;)

Skrevet

Har hatt fem nå, med 13 min mellom, 9 min mellom den siste. Men skal man ikke vente med å ringe føden til det er tettere?

Jeg setter i gang og pakker bagen i hvert fall (det jeg kan få tak i uten å vekke mannen).

Skrevet

Så spennende Tussi!!

Mellomrommet mellom riene og når det er tid for å dra på sykehuset avhenger av hvor langt det er å kjøre. Og om du har født før.

Ville absolutt ringt føden nå!

Skrevet

jeg må legge meg nå før minitrollet mitt våkner =) men jeg håper det går bra med deg og at du holder oss oppdatert =)jeg hadde ringt føden =) lykke til ;)

Skrevet

Takk for tips, jeg ringte føden, jeg. De sa at det hørtes ut som om det var i gang, men det kan jo dabbe av også, da. Fikk beskjed om å slappe av og sove litt...!?! Ja, jeg prøvde jo, men det er ikke så lett når man får sinnssykt vondt hvert tiende minutt! ;)

Skrevet

Hei Tussi, hvordan går det med deg? Har det skjedd noe?

Skrevet

hei hei!!

Hva skjer er du paa sykehuset eller????????

Skrevet

dytter.. veldig spent=)

Skrevet

hun er sikkert paa sykehuset ja!

heheh

saa kjekt!

Skrevet

Spennende:)

Lykke til !

Kanskje du har fått baby allerede nå:)

Skrevet

Tussi tussi tussi:p

Nå er vi spente her altså!!

Skrevet

dytter igjen =) hihi spent =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...