Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Satt å så på filmen "I mors mage" nå ikveld. Har sett på den flere ganger dette svangerskapet for å liksom se det fra "innsiden" der hvor jeg har vært i svangerskapet - sånn ca. Nå er jeg i uke 35 og er annengangsfødende. Har overhodet ikke grudd meg til fødselen, snarere tvert i mot. Nå så jeg filmen helt ferdig - dvs til og med fødselen og NÅ gruer jeg meg skikkelig !!!!!! Flere som har opplevd å få sånne følelser sent i svangerkapet ?
monlimamma til 3 vakre jenter Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 ja, jeg har ikke gruet meg i det hele tatt, er 3. gangs med tøff 1. fødsel og helt grei 2. gangs fødsel, men merker det nå mot slutten at jeg tenker endel på fødselen, og gruer meg til det skal gjøre så inn i h...... vondt,. Lite vi kan gjøre med det nå da ;-) Tror egentlig jeg har høy smerteterskel, fikk 8 steriltvannspapler med 1. mann og 4. med nr.2. Jordmor sa i etterkant at de er så vonde at de fleste vil klare seg med èn...
MAMMA1 Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Jeg er i uke 38, og er også andregangsfødende. Har ikke tenkt så mye på fødselen, før nå....leste i en fødselsbok når jeg la meg i går, hvor hele fødselsforløpet er beskrevet, I forgårs så også jeg slutten av filmen du snakker om, med fødsel. Nå gruer jeg meg ordentlig.Mange av mine førstegangsvenninner tror man har det bedre når man har gått igjennom det før, men jeg kan nesten si at det er motsatt..
Phobia Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Er nesten "glad" jeg ikke er alene om å ha det sånn nå....... Når jeg så fødselen var det de der "primalskrikene" til dama som utløste skrekken hos meg tror jeg......De skrikene som bare kommer i fødsel og som du ikke liksom vet at du er i stand til...... Uff, har egentlig gledet meg jeg helt til nå. I tillegg husker jeg godt følelsen av at det jordmor ville ha meg til å gjøre virket liksom umulig......sorry detaljer - ikke meningen å skremme, men trenger bare å lufte dette litt
Bergene Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Noen som har link til denne filmen på nettet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå