Gå til innhold

Tiara/slør/oppsatthår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt blir kanskje litt for meget, men hva skal jeg velge?

Har veldig lyst på oppsatt hår og korketrekkere, meeeeeen da må jeg spare i hvertfall 5 år først. (Har ikke langt hår, ei eller tid)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne har en bobsveis, som har fått gro litt. Dvs den rekker henne midt mellom ørene og skuldrene. Hun skal sette det opp, lage korketrekkere, ha slør og 2-3 slike hårpyntefigurer (sølvblomster).

Hun vurderte lenge tiara, men valgte heller den pynten, og hun blir kjempe lekker! Hadde en prøvetime i forrige uke, og skal ha en til denne uka :-)

Skrevet

Ehmm.. og meg selv. :P

Jeg har langt hår, noe oppklippet. Skal ikke sette det opp så veldig. Ha en "løs"/krøllete/noe satt opp og en tiara. Vanskelig å forklare da jeg ikke har hatt prøvetime ennå. Bare sett det for meg.. hehe :)

Skrevet

Du kan jo evt be frisøren sette på litt løshår for å få det lengre, da :o) Vet det er endel som gjør det. Jeg har spart som bare det for å få litt lengde før bryllupet, så nå er det i alle fall litt lengre ned enn skuldrene, så jeg er noenlunde fornøyd. Vet ikke hvordan jeg vil være på håret ennå, men... Har et halvlangt slør, vet ikke om jeg vil ha tiara - kanskje bare noen perler eller no'? Jeg skal ha prøvetime hos frisøren om et par uker, så det kan bli spennende....

Skrevet

Jeg har langt hår som jeg alltid setter opp.... Så jeg tenkte jeg skulle la det være løst akkurat den dagen..... ikke minst fordi jeg vet at samboeren min liker veldig godt at jeg lar håret flagre ;=)

Tiara og slør skal jeg ikke ha.

Skrevet

Jeg hadde alt,tiara,oppsatt hår og slør.Kommer ann på hva slags kjole du har og hva du ønsker selv. Du kan jo få satt på litt hår hvis du vil ha korketrekkere. Blir nok bra uansett hva du velger:-)

Skrevet

Jeg har også den forbanna bobsveisen. Så luggen er selvfølgelig det lengste her. Dytter i meg B-vitaminer og ølgjær...håper på grotesk hårvekst. Men det kommer bare på legga ;o)

Luggen går på nedsiden av haka, så den er jo nesten grei (vil ha korketrekkere foran også)

Men i nakken har jeg bare 5 cm lengde fra hårfeste, så det er bare så vidt ned til skuldrene.

Men forstår at det enda finnes håp, les:løshår.

Full pakke, jeg må tenke på det, tror kanskje det blir litt mye på meg.

Skrevet

Jeg har halv langt oppklippet hår og jeg skal bare "løfte" det litt på toppen slik at frisøren får festet tiaraen.I tillegg skal hun krølle håret mitt med stoooore spoler slik at jeg får rufset håret litt (skal se litt "tatt av vinden" ut) Du kan visst få festet både slør og tiara på ganske kort hår etter som jeg forstod på frisøren min.

Dessuten synes jeg det er mange flotte brudesveiser til tross for at bruden har halvlangt eller kort hår :)

Skrevet

Jeg skal ha oppsatt hår med tiara. Men ingenting skal henge ned.

Oppsettet er kjempeflott med masse små "krølldetaljer" - frisøren bruker en hårpute under for å lage mer fylde. + at jeg har kjøpt strimmler med løshår på Glitter. de fester hun med clips for å få mer hår i oppsettet. Jeg har langt hår - men ikke så veldig tykt - så det blei kjempefint med litt ekstra !

Sløret er like langt som slepet og er satt litt høyt oppe - over selvet "dulten" - sløret er enkelt og detaljene i håret viser godt igjennom. Det er ikke strass eller perler i sløret - så vi skal ha små "diamantklemmer" i "dulten" - de stikkes rett inn på ønsket plass. Kjempefine - 39 kr for 4 stk på glitter.

Jeg har kjøpt inn alt selv pga. at frisøren skal pynte meg "privat" - jeg skal pyntes i suiten ! :)

Gleder meg - en mnd igjen på torsdag :P

Skrevet

Jeg skal ha håret delvis løst, med orkideer som matcher knappehullsblomst og min bukett:)

Skrevet

Jeg skal også ha det på den måten.

Har selv ikke hatt prøvetime, men, ser for meg frisyren.

Korketrekkere/krøller er ett must for meg!!

Skrevet

Mange fine løsninger her.

Jeg har bestilt meg slør som er ned til ryggen en plass, noe lengre vil bli for upraktisk for meg all den tid at jeg har 2 små som jeg skal løpe etter denne dagen.

Skrevet

Jeg har langt hår da, så den problemstillingen kan jeg ikke hjelpe med (men å sette på hår er jo en fin løsning). men jeg skal ha både oppsatt hår med noen lokker krøllet og hengende, samt tiara og slør. tror det blir fint jeg! :-)

Skrevet

Er noe slikt jeg har lyst til også, men er redd det kanskje kan bli mye.

Men kommer nok til å prøve, så får jeg heller plukke av om det blir ille.

Skrevet

Skal jo ha det, men ikke enda. Hvor lang tid i forveien er det normalt å ha denne timen da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...