Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

rødhette* og ka-ping inviterer alle som fødte fom. november '06 tom. april '07 til å være med på en runde med hemmelig venn!

Sjekk denne siden for mer info:

http://hemmeligvenn.blogspot.com

Det er fortsatt god tid til å melde seg på :) Det er mange som har meldt seg på allerede, men det er alltid plass til fler :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne opp :)

Skrevet

Hei, hei :o)

Lure på ka man skal skrive om sæ sjøl? Ka man skal sende til den hemmelige vennen? E det til mammaen eller til barnet? E det bare for de som e super aktiv eller? E masse her inne å les, men kanskje ikkje alltid så aktiv å skrive... Skal bli bedre på det ;o)

Skrevet

1. Skriv litt om deg selv, hva du liker, f.eks yndlingsfarge osv.

2. Det er bare fantasien som setter grenser :) Minstekravet er et postkort. Poenget er å kunne finne noe koselig i postkassa mellom alle regningene og reklamen...

3. Denne runden er det til mamma'n. Vi tenker på å ha en babyvenn-runde etter denne.

4. Det er ikke bare for superaktive! Den eneste begrensningen vi har er at denne runden er for de som har født fom nov'06 tom. april '07 - årsaken er fordi vi vil prøve en liten runde først før vi fortsetter med større runder :)

Velkommen!

Skrevet

dytter denne opp..

Skrevet

Flere har meldt seg på :) Det er enda ikke for sent for enda flere å melde seg på heller :)

Skrevet

...får vel melde meg på, da, hvis det ikke er for sent..?

Skrevet

Sponge: Som jeg sier i Twilight-tråden: Fristen er jo ikke før 1. mai, og det er jo etter selvangivelsen. Den har jeg jo ikke ofret en tanke enda, engang! Altså: Jeg er i rute!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...