Gå til innhold

nye magebilder i dag 19+6 =)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saa fiiiin mage du har :D:D den var kjempe soet!!

Er saa morsomt aa se den vokse!!

Du fikk jo tidlig mage du :) viste ikke paa meg foer i uke 16 - 17.. :P og det var jo kun jeg selv som saag d da hehe...

Kose deg videre med den voksende magen :D:D:D

Skrevet

takktakk =) ja den kom fort... men jeg har fremovervenende livmor så man ser det nok lettere... livmoren har ikke så mye plass å breie seg på =)

Skrevet

ahh :D er saa utrolig goey naar magen strutter frem.. hehe.. Vil vise den frem til alle :P

Har lagt merke til at folk kikker paa magen min mye ogsaa.. synes det er kjempe kjekt!! hehe :D:D Er saaa stolt av magen :D

Det er jo saa utrolig pent med en gravid mage :)

Skrevet

jepp, elsker magen. og elsker at folk kommenterer, ihvertfall når de sier jeg er blitt stor =) har lyst å dra opp genseren og blotte den til alle jeg.... =P hihi =)

Skrevet

ja det er kjempe kjekt med positive kommentarer om magen :D:D jeg faar avogtil lyst til aa brette opp genseren og skriiike ut "se paa den fine store magen min" hehe :P:P

Vi faar begge koose oss videre med de flotte gravide voksende magene vaare hehe... :D

Og stoerre skal de bli :P

Du faar ha en forsatt fin kveld.. for naa hopper jeg til sengs!

Skal tidlig opp imorgen, og ta min foerste brasilian wax... hjelp.. har lovet aa komme med oppdatering imorgen om hvordan det gikk hehehhe:P wish me luck!!!

Goood naatt :D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...