1kar&1møy&meg™ Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Er utrolig hvor mye personlighet en liten "knott" på 7 mnd kan ha I kveld ville hun aldeles ikke legge seg så jeg prøvde litt forsiktig med smokken. Da ser hun på meg morsk i blikket, lager trutmunn og spruter villt. "SMOKK" ??? "JEG?" nei du den måtte jeg lenger ut på landet med hehe Må legge til at nå er det evigheter siden hun hadde noe glede av smokken da så jeg hadde ikke så store forhåpninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå