Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Hvordan var det? Var det bare en ekkel smak i munnen eller fulgte det med andre ting?
børdi Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 jepp, metall smak, eller jernsmak som jeg kaller det, litt sånn sterkere enn blodsmak liksom.... Hadde hovne pupper og murringer i tillegg
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Ok - kjennes ut som jeg er "sliten" på et vis nå og da.. i pusten.. kjenner sånn prikking eller hva jeg skal kalle det og litt rar smak.. hm.. får vente å se da..
Jente89 ♥ Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg hadde det fra jeg ble gravid og i kansje 6mnd av svangerskapet. jeg syns det var rett å slett ekkelt, Samboeren min drakk støtt og stadig Fanta å det fikk meg til å få enda sterkere metallsmak, å jeg drikker det ikke nå heller jeg..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Ja, hadde halsbrann og litt ubestemmlig smak i munnen... Litt metallaktig.. Dette ga seg ikke selvom jeg tok negativ test i uke tre, så da tok jeg en til i uke sju - og den var positiv. Og så kom kvalmen! Uuuurgh... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå