Maria(Byåsen) Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 har en sønn på 3 månder, som tok 3 månders vaksinen i dag.. og han har vært grinat å slapp i hele dag å har ikke spist siden 7 i mårrest... kan det ta lang tia før han ska spis?
Maria(Byåsen) Skrevet 23. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. april 2007 det æ mentmed siste linja va det... kan det te lang tia før barn må ha mat... alså kan de gå leng uten... kan nånn plis svar
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Aner ikke.. hva med å ringe barsel eller legevakten?
Zupermam Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 du får bare prøve å legge ham til puppen så ofte du kan, så skal du se han får i seg litt væske. Han blir jo slapp av ikke å spise også. Ring helsestasjonen i mårra tidlig du:)
Maria(Byåsen) Skrevet 23. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2007 hehe han blir så sint når jeg legger han til puppen... han stanger den bare... ja jeg får ring!!! takk får råde lell da=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå