Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en sønn på 3 månder, som tok 3 månders vaksinen i dag.. og han har vært grinat å slapp i hele dag å har ikke spist siden 7 i mårrest... kan det ta lang tia før han ska spis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det æ mentmed siste linja va det... kan det te lang tia før barn må ha mat... alså kan de gå leng uten... kan nånn plis svar

Skrevet

Aner ikke.. hva med å ringe barsel eller legevakten?

Skrevet

du får bare prøve å legge ham til puppen så ofte du kan, så skal du se han får i seg litt væske. Han blir jo slapp av ikke å spise også. Ring helsestasjonen i mårra tidlig du:)

Skrevet

hehe han blir så sint når jeg legger han til puppen... han stanger den bare... ja jeg får ring!!! takk får råde lell da=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...