Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Jeg er 28 uker i morgen, og i kveld fikk jeg det plutselig for meg at jeg skulle ta tiden på kynnerne mine. De er til min overraskelse ganske hyppige og regelmessige. Ca 2 min kynner og fem min mellom. Men ikke vondt eller noe. Har hatt masse kynnere, så har ikke tenkt over det før jeg begynte å ta tiden. Får meg ikke til å tro at det kan være fødsel på gang heller. Noen erfaringer?
Ane** Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Rier er vel ikke mer enn 60-90 sekunder på det lengste tror jeg... Så om de varer hele to min er det nok bare kynnere... (mener jeg å huske altså)
snartmammapåny Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 mine kynnere var regelmessige fra tre uker før termin og helt til jeg fødte 11 dager på overtid. Du får håpe de tar seg opp snart å blir til skikkelige rier da. Babyer blir desverre ikke født av kynnere, samme hvor regelmessige de er. Det måtte iallefall jeg slå meg til ro med når ukene gikk med regelmessige kynnere, men ingen baby..
Mane76 Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 velkommen til klubben... Er i kynnerland, jeg også.... Hele tiden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå