Mammaja 120107 Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Mitt lille sjarmtroll sliter ut mammaen sin ved å kreve mat hver andre time døgnet rundt. Jeg ammer stort sett 4 ganger noen ganger 3 ganger i løpet av natta og da definerer jeg natt mellom 23 og 06. Han er helt i toppen av vektkurven sin så han får nok mat. Problemet er at han ikke spiser nok til hvert måltid. Han ammer i 5 minutter på et bryst, så er han fornøyd og bare smiler når jeg tilbyr mer. Ikke tror jeg at jeg ammer han når han egentlig ber om noe annet heller. Noen som opplever det samme eller har gode råd.
haater husarbeid Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Det rådet jeg fikk da jeg var i samme situasjon, var å amme sjeldnere. Når du ammer annen hver time så rekker jo ikke barnet å bli sulten igjen. Så tilby brystet kun hver tredje til fjerde time og da vil barnet spise mer til måltidet og du vil kanskje komme ut av den dårlige rytmen dere er inne i nå. Har du prøvd smokk? livredder her i huset vaffal.....
Mammaja 120107 Skrevet 23. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2007 Han tar smokk og får dekket suttebehovet sitt sånn. Men hva når han gråter og vil ha melk? Hva gjør du i den timen? Tror jeg i tilfelle må begynne med dag-ammingen for jeg klarer nok ikke å være våken i en time om natten. Tusen takk for råd.
Labbetøs Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Du kan eventuelt gi flaske på kvelden, og gi han litt grøtpulver i melka. Les trådene på det inne på januarklubben. Husker ikke hva de helt, men det var anngående nattesøvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå