Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Takk for sist du - det var kjempegøy:-) Tuttaatuttuaa.......det var mange potensielle kordamer på lørdag altså;-)) Og du, siden du skrev at du kunne si ifra at jeg ikke skal spise mer, så kan jeg forberede deg på at jeg helt sikkert kommer til å dytte en sjokolade i fjeset litt senere, for jeg har nemlig 3 stk liggende som surrer i hodet mitt helt til de er borte..........jeg har saltstenger i skapet som jeg liker godt........noen skiver ost er alltid godt til en kopp kakao på sengen.........osv osv..........du hadde fått en ny 24/7 jobb ser du;-))
Karomamma Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Takk for sist, ja!! Jeg må lese gjennom alt skrytet jeg har fått og takke pent etterpå Maaaaange gode kordamer i gjengen - og som kan ALLE tekstene da gitt!!! Vedrørende det å si ifra... Tror i grunnen jeg har nok med meg selv. Vi har ikke sjokolade (KRISE!!) og Karopappa er ute og spiller dart, så jeg får ikke gått på Statoil heller. Fant en diger pose Maarud Classic og det går til nød an hvis jeg skyller ned med litt Pepsi Max.Til NØD altså, jeg presser det i meg akkurat nå. He he...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2007 Det er herlig og da - å bare dytte inn det som måtte finnes:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå