Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Når jeg skal reise meg fra en stol å lignende er det vondt i underlivet.. Kjennes stiv å støl ut. slik man kan være i bein feks etter en innmari hard treningsøkt!
Gjest Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 jajamenn... så ille til tider at jeg nesten ikke kan gå. Men det er vel bekkenlösning, forberedelse for födsel. Men ikke er det noe godt.
stormgutt + soljente Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Jeg har også hatt dette de siste dagene. På lørdag var det så ille at jeg måtte bruke krykker... Går bedre nå heldigvis.
Gjest Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Ja, veldig, hver dag nå for tiden. Må døyve smertene med varmepute. Det er verst om kveldene. Det er nok pga baby som legger seg godt ned i bekkenet og modning.
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Driiiiiiiiit støl og øm overalt! Termin om 10min!
Lone35 =0) Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Åja! Det begynte i går. Lillegutt ligger og stanger ned i skambenet. Det skjer sånn plutselig at jeg bare skvetter til. For det er jo så vondt!
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Har vært sånn her siden uke 30 ca, er 33 uker på vei nå.. Men har mest vondt i lysken jeg da.. Klarer så vidt å snu meg i senga om natta og har helt jævlig vondt.. Men når jeg står opp om morran å får bevegd meg litt så avtar det litt, men gjør fortsatt vondt resten av dagen ..
monlimamma til 3 vakre jenter Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 ja, jeg har vært støl i noen uker jeg også, men verre de siste to ukene. 15 dager til UL-termin i dag.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 24. april 2007 #10 Skrevet 24. april 2007 Jepp har hatt det i mange uker nå, hos meg så er det bekkenløsningen, sitter der fremme i skambeinet og ut i den ene rompeballa liskom.. Ikke noe godt nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå