Gjest Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Jobben til min mann skal ha utflukt med grilling på torsdag, da er gullet vårt 3 uker gammel. Jeg er veldig skeptisk til å være med. Må mate og skifte på henne ute, eventuelt inne i bilen. Min mann vil gjerne at vi skal være med, men jeg synes det er litt skummelt. Ville dere tatt henne med??
rødhette* Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Hvor skal denne utflukten være? det er ikke et sted der du har mulighet å gå inn for å skifte og mate? Tror jeg hadde blitt med. Men dette er noe du selv må finne ut om du føler deg klar for. Alt er jo individuelt
Har byttet nick ! Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Hvis du orker kan dere vel dra? Ikke noe skummelt med det, men det er jo ikke lenge siden du har født så du må kjenne på deg selv om du orker dette eller ikke
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Jeg ville helt klart ha dratt... Hvis du kan ta med vogna kan du til og med skifte der, ta med et skifte klær, et ekstra pledd! Vet ikke om du ammer eller gir flaske, men hvis du ammer og vil være litt i fred så sett deg i bilen eller gjem deg litt unna. Hvis du gir MMe så kok vannet og hel det over på flaske før du reiser og ha pulveret i doseringsboks. Snuppa kommer sikkert ikke til å ha noe i mot å være ute litt og hvis det blir for ille så kan du jo alltids reise hjem..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Ville ha blitt med. Jeg ammet midt i skogen. La babyen på pledd midt i skogen for å bytte bæsje bleie. Da var ho 2 mnd. Bytter bleie i bilen og ammer i bilen hver tirsdag.(Er med elstemann på fritidsakrivit og gidder ikke reise tur retur for så å hente etterpå så er ho 4 år og aktiviteter varer 1 time pluss pluss.) Og babyen må jo ha mat og bleie pappaen er på jobb.
Bellen^2 Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Gjør det kun hvis du føler deg komfortabel med å gjøre det, ikke bare fordi mannen din vil dere skal:) Lytt til magefølelsen din. Jeg er førstegangsmamma og de første turene mine ut var til steder der jeg følte meg trygg, mamma og pappa, nær venninner med småbarn etc. Ha en evt. en avtale om at synes du det blir litt mye styr så drar dere hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå