knoppi Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Nå er det på tide å sette min store emmaljunga bort for denne gang. Jeg er på jakt etter sportsvogn. Hadde nesten bestemt meg for Easywalker sky men ser her inne at TFK er populær. Hva med GT vogn....noen som har prøvd den? http://www.mamut.com/barnevogna
knoppi Skrevet 23. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2007 litt av begge deler, men kanskje mest land...
Gjest Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Jeg har kjøpt meg en Carena FReeride som jeg er kjempefornøyd med, men den er ikke sånn superegnet til å busse med og rusle i byen, da den har mye bredde mellom hjulene og store hjul, men den er knallgod til alt annet og jeg er kjmpefornøyd! Den er også veldig god siden den har vendbart styre og det er lett å slå ryggen opp og ned. Er bare en håndvending. Den har integrerte seler, fotstøtten kan stilles hvordan man vil, det samme med "stangen" til å ha over (den som holder "stroppen" mellom beina), den kan faktisk også legges slik at barnet kan ligge på magen og titte, kalesjen kan slåes helt ned eller taes av om man ønsker. Den kan også være oppe og åpnes i "bunnen" slik at barnet kan ligge på magen og titte og samtidig være beskyttet mot solen. Der den selges i Norge følger det også med fotpose:) *skrytskryt* Selv om det ikke var vogna du spurte om så har jeg nå fått anbefalt min favoritt;) Easywalkeren er jo kjempelekker, men syntes ikke den var like god å trille og kjøpte derfor ikke den, GT har jeg ikke forsøkt meg på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå