Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Bare lurer, tulla mi slutta å bæsje i bleia da hun var 17 mnd (ingen uhell siden). Sluttet helt med bleie dagtid da hun var 19 mnd og 100 % bleiefri da hun var 22 mnd. Lurer bare på hva som er vanlig....
Expat Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Her er det knapt håp, hun har "produsert" to ganger på do, hun sier dh-blæ-h-je, i det det skjer... Hurra, liksom... Vi prater om det da.
Gjest Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Jepps!!Han slutta og bæsje i blei for en måneds tid siden.. Gikk å henta den når han skulle på do Dag og natt tørr har han vært siden i fjor sommer (ble to i høst). Synes han har vært veldig flink gutt
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jenta mi sluttet med bleie på dagen for noen uker siden, er 2,5år...er vel ganske individuelt når de er klare for å slutte. Hun sluttet først en periode rett etter 2 års dagen. Men ville ha bleie på igjen etter en stund, hun hadde en lang sykdomsperiode.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Min lille gutt sitter litt på do - har tisset et-par ganger, men ikke noe annet. Han er litt over to år - men vi stresser ikke med dette. Det kommer når det kommer. Vi lar hans interesse bestemme.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Så latterlig.... En typisk skryte skryte trå.... ble litt teit om du spør meg
EvaL Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Hvorfor er det latterlig? Noen barn er rett og slett tidlig renslige i forhold til gjennomsnittet som ligger i alderskategorien 2 1/2 - 3 1/2 når det gjelder bleieslutt. Jeg er ikke for aktiv pottetrening når barnet er under 2 år, men dersom barnet selv viser klare tegn til å være modent nok for å slutte med bleier, så ser jeg på ingen måte hvorfor det skulle være noe galt i dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå