Gå til innhold

Er det flere som har barn som er sluttet med bleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer, tulla mi slutta å bæsje i bleia da hun var 17 mnd (ingen uhell siden).

Sluttet helt med bleie dagtid da hun var 19 mnd og 100 % bleiefri da hun var 22 mnd.

Lurer bare på hva som er vanlig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det knapt håp, hun har "produsert" to ganger på do, hun sier dh-blæ-h-je, i det det skjer... Hurra, liksom... Vi prater om det da.

Skrevet

Jepps!!Han slutta og bæsje i blei for en måneds tid siden.. Gikk å henta den når han skulle på do :)

Dag og natt tørr har han vært siden i fjor sommer (ble to i høst).

Synes han har vært veldig flink gutt :)

Skrevet

Jenta mi sluttet med bleie på dagen for noen uker siden, er 2,5år...er vel ganske individuelt når de er klare for å slutte.

Hun sluttet først en periode rett etter 2 års dagen. Men ville ha bleie på igjen etter en stund, hun hadde en lang sykdomsperiode.

Skrevet

Min lille gutt sitter litt på do - har tisset et-par ganger, men ikke noe annet. Han er litt over to år - men vi stresser ikke med dette. Det kommer når det kommer. Vi lar hans interesse bestemme.

Skrevet

Så latterlig....

En typisk skryte skryte trå....

ble litt teit om du spør meg

Skrevet

Hvorfor er det latterlig? Noen barn er rett og slett tidlig renslige i forhold til gjennomsnittet som ligger i alderskategorien 2 1/2 - 3 1/2 når det gjelder bleieslutt.

Jeg er ikke for aktiv pottetrening når barnet er under 2 år, men dersom barnet selv viser klare tegn til å være modent nok for å slutte med bleier, så ser jeg på ingen måte hvorfor det skulle være noe galt i dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...