Susan*lillegutt og mini* Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Er ikke den mest aktive her inne,men ville bare si at nå har jeg fått prins nr 2 =) Lillegutt er jo født 5 uker før termin (storebror) mens mini kom bare 2 uker før =) men er litt liten han også,men større en storebroren ja=) mini er 2906g og 47 cm lang:) Lillegutt var 2310g og 44cm da han ble født. Og de som har sagt til meg at fødsel nr 2 er lettest..hmm..ja..jeg er hvertfall ikke enig hehe =) Men er takknemmelig for all oppfølging jeg har fått nå i svg. med tanke på at vi mistet første gang i uke 18, og med tanke på at lillegutt kom i uke 35,men vi var jo klar over at han ble å komme fortidlig,og kunne faktis kommet enda mer fortidlig hadde jeg ikke fått klar beskjed,sofa eller sykehusseng =) Vel,ville bare si det,så nå er lillegutt blitt storebror,skal å veie dem begge på fredagen,håper lillegutt som forøvrig er 2år er kommet opp til 11500g nå,men tviler litt da...1mnd siden var han akkurat 11kg. Håper bare ikke mini får alle problemene som lillegutt har hatt/har,men tror det skal gå bra=) Klem
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Da må jeg få gratulere så mye Kjempe koselig med disse små. Så godt å høre at alt gikk så bra. Jeg er i samme situasjon som deg mtp. svangerskap. Mistet ei lita jente i uke 21, og lillebror ble født 6 uker før termin. Jeg har ingen ny spire på gang nå, men er veldig spent og nervøs for hvordan neste sv.skap vil gå. Kos dere med gutta deres Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå