Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Da jeg hentet mini på 13 mnd i bhg i dag lå han i vogna si og sov. Trillet hjem mens han fikk luren sin. Ute var det 20 grader. Da han våknet og jeg tok han opp var han VÅT fra topp til tå av svette. Han hadde på seg ullundertøy, dette pleier han å ha siden det fremdeles er kaldt på morgenen. Pleier ikke ha på seg noe annet enn dette inne. Utenpå hadde han en ullfleecedress og lue. Utenpå der igjen Reimatec vårdress og tilslutt en vårpose som dekket hele han... Kjenner at jeg blir fortvilet på guttens vegne. Dette har skjedd så utrolig mange ganger. Vi har prøvd å fortelle dem hva han bør ha på seg. I tillegg sliter dem med å få han til å sove i bhg. Ikke rart spør du meg når gutten blir overopphetet!!!
winneboo Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Herregud!! Vet ikke folk at det er en stor forskjell på minus 10 og PLUSS 20!! Såååå mye klær i 20 varmegrader..........!! Hadde sagt klart ifra til de ja, greit det vanskelig å kle ungene i dette været men de her har jo ikke engang prøvd å gjøre noe riktig. Hjelpes!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Å hjelpes, stakkars gutt. Det kan jo ha vært ganske kaldt når de la han nedi men allikevel. De skal høre på deg når du forteller hva han skal ha på seg når han sover. Du kan vel ikke annet enn å fortelle atter en gang hva han skal ha på seg. Kanskje legge fram og gjøre klart hva du vil han skal ha på seg når han skal sove.
blond Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Du bør sortere ut de varmeste klærne som bare passer om morgenen. Hvis barna er inne om morraen er det ofte varmt nok utover dagen, dessuten er barna i aktivitet. Ville nok heller hatt litt mindre klær enn å risikere "overoppheting". Ikke så rart at han ikke vil sove i barnehagen hvis han allerede da er for varm. Du kan jo påpeke det. Snakk med ped.leder til avtalt tid, da gir du inntrykk av at dette er en sak som skal tas hensyn til, siden du setter av tid til det.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Å FYY!!! Det var jo ekstremt da!!! Hadde sagt i fra veldig tydelig hva jeg mente om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå