Gå til innhold

Dere som har bekkenløsning,og er sykemeldte.(litt lang)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært hos lege og hun sa jeg har begynnende BL. Fått henvisning til fysio,og har hatt en behandling,skal ha 2 behandlinger i uka. Har så sinnsykt vondt(jobber i butikk) nå,men verken legen eller fysio har foreslått at jeg burde sykemld. meg. Er det sånn at dere som har BL og er sykemld. har kommet med ønske om å sykemld dere,eller er det de som har foreslått det?

Jeg føler siden at siden ingen av de har tatt det opp,at det egentlig ikke er så farlig med meg,at det bare er jeg som er litt pinglete...Har forresten en veldig vanskelig lege! så er ikke sikkert at jeg engang får sykemld selv om jeg ønsker det:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal til legen imorra og forhåpentligvis få behandling for ryggen og bekkenløsning, og sykemelding. Jeg jobber også i matvarebutikk og har ikke så variert arbeide. Jeg syns du skal bare si det sånn som det er at du føler ikke du kan yte noe på jobben da formen tilsier at du ikke klarer det. Du kan jo høre om å prøve en ukes tid i begynnelsen eller 50% sykemld.

Jeg skjønner at det ikke er let.. Føler meg litt i samma situasjon som deg.

Skrevet

ja,gruer meg egentlig litt. har kun vært sykemld en gang,og det var i forbinelse med en abort. sist jeg var hos legen begynte jeg å grine(mye hormoner) for jeg fortalte at jeg var veldig sliten og hadde litt vondt i ryggen,og hun er litt brå og mener at jeg faktisk bare er gravid,ikke syk. Noe jeg er klar over,men når jeg først var der ville jeg jo fortelle åssen det stod til med meg! så litt redd for at hun kommer til å slenge det i trynet mitt igjen,og ikke skrive ut en sykemld.

Håper det går bedre med ditt legebesøk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...