kristin2 Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Jenta mi på 2 mnd har begynt å suge så intenst på hendene sine. Ofte skjer dette nærmest i søvne. Det er akkurat som om hun tygger på hendene sine. Er dette normalt eller er det noe spesiell grunn til det? Tenner er det jo svært tidlig å få nå så det kan jo ikke være det heller. Ellers så kan jeg nevne at hun bruker smokk.
angelina76 Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Gutten min har holdt på slik siden han var 2 1/2- 3 mnd gammel. De kan klø lenge i gommen før det kommer tenner. Han er nå 5 måneder og suger/gnager på hånda enda. Svigermor som har vært helsesøster sa det er helt normalt.
Gjest Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 min gutt på snart 5 mnd gjør også det. Begge knyttenevene inni munnen... Det enneste som er, er at jeg føler jeg mister noe av kommunikasjonen med han
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Slenger meg på her... Lillegutt på 3 mndr gjør også dette...OG sikler...Men ingen tenner er kommet til synet, men det tar nok litt lenger tid..... Men kan man bruke sånn smertelindrende middel som man får kjøpt på apoteket? eller er det helst for tiden da tennene kommer til syne?
Bellen^2 Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Jupp, det var rundt den tiden junior begynte også. Nå er han 3,5 mnd og prøver fortsatt å dytte hele neven inn mens han gnager, men nå sikler han (om mulig) enda mer:) Ingen tenner på gang her heller, sjekket senest i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå