Kosermeg Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Skal i barnedåp og i noen jubileer og trenger en kjole. Har vært på HM, Lindex og Cubus men finner ingen kjole. Er det noen som har et tips hvor jeg kan se etter en ok kjole uten at den koster flesk?
monlimamma til 3 vakre jenter Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Da jeg skulle i bryllup i mars (7 mnd på vei da) var jeg også innom de samme butikkene, men fant ikke noe jeg syntes var pent nok. Redningen ble B-young, fant en kjempefin kjole der til 799,- som jeg fikk MASSE skryt av. Ingen mammakjole, men i stretch, så da kan jeg fint bruke den etter fødselen også. Var sort i bunn med mønster i beige, brunt og off-white. Måtte prøves på, var ikke fin på hengeren.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Jeg var på Indiska her om dagen og der har de masse nydelige kjoler med god plass til mage:) Jeg kjøpte meg en kjole til 250 kr og den er nyyyydelig, altså Ta deg en tur dit!!
kulemagen Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Hvis du bor i nærheten av Oslo ville jeg tatt en tur på "Ni måner" på Sandvika Storsenter, de pleier å ha en del selskapstøy.
fådagerigjen Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Hvor bor du hen frøken ? Let på nettet, der fant jeg en brukt butikk på vestkantan i Oslo, som skal ha masse fint.Nytt og brukt. Fant selv en kjempeflott kjole i vanlig butikk siden moten er slik den er om dagen.Ja, jeg er stor (107 cm magen) Den kan jeg også bruke etter fødselen.Celine Lillestrøm Var litt stressa, trodde jeg skulle ende i burka, etter å ha vært på H&M , for der var det jo ikke noen ting.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Jeg har kjøpt meg 17mai kjole på JC av alle steder. Der hadde de iallefall 2 veldig søte kjoler med høyt liv og vidde i skjørtet nok til å få plass til min høygravide mage! )
babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Vi gravide er jo kjempeheldige med moten for tiden...nå er det jo så in med topper og kjoler med empire liv og babydoll snitt...det er jo kjempesøtt når man er gravid..jeg har kjøpt meg masse topper (ikke gravidtopper) som passer meg like fint nå, som etter fødselen, i og med at de er så vide over magen...gå i de vanlige butikkene som bik bok, vero moda, cubus osv...sikker på at du finner en supersøt kjole et eller annet sted...har vært i gravid butikker, og synes klærne de har der er kjeeeeedelige...lykke til!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Hos Louise Mammaklær på Gjøvik fant jeg flere kjoler jeg hadde lyst på, men endte opp med en fra mama-licious til kr.260,-! Kjempefin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå