Lille L Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Kanskje det er et dumt spm men, hvordan ser det ut når de begynner og krabbe? Jenta mi er 5.5 mnd og hun driver og åler seg fremover med armene og tar beina opp under seg og ned igjen hele tiden.. Har først begynnt med det i går.. Jeg tenker jo det er tidelig, men man vet jo aldri..
Amabolla Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Heisann Mi er 7,5 mnd og begynte å krabbe for litt over en uke siden. Da hadde hun en liten stund lagt på magen med armer og bein i flyposisjon-ålt seg framover og som du skriver løfta rompa og ramla ned igjen. Holdt på med det i en liten mnd før krabbinga var i boks:)
haater husarbeid Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Eldstemann sto først opp med hendene strake. senere sto han på knær og hender før han fant ut at det gikk an å krabbe.
Fikk maibaby06 Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 de tar beina innunder seg en stund, og så blir det opp som gyngehest en stund. Tar nok enda en stund før hun begynner å krabbe da:-)
Lille L Skrevet 23. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2007 Oke, takk for svarene jenter:) Nå skjønner jeg hva hun driver med:P Ja, blir nok en stund til før hun begynner og krabbe, men det er jo godt og se at hun prøver på no da.. Ohhh babyen min begynner og bli stoooor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå