☆Lille my* Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Jeg blir smågal av meg selv! tåler ingen ting! dette starta ganske nylig (17+2) I dag begynte jeg å strigråte fordi en mann på NAV ikke ville ta imot papirene mine! Så fant jeg endelig en fin mammabukse på H&M som var nedsatt til hall pris! da jeg kom til kassa sa de at tilbudet var over! så da var det rett ut av butikken å grine! Griner akkurat nå også! men vet ikke hvorfor!
Guldamedgull Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 HUff. det er en grusom følelse. Jeg gråt for det luktet vondt i huset, gråt for patillesken var tom og andre rare ting. Får håpe det går over snart. *trøsteklemmer*
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 ja jeg kjenner meg igjen. Men det er bedre enkelte dager. Jeg var hos legen og han sa at det var valgfritt om jeg ville ta gu eller ei. Så såg jeg for meg en ubehagelig gu, og gikk ut i bilen min og strigråt......huff huff, så flaut..... Føler meg ustabil...
lamsen&lillevenn;) Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 ÅÅÅ så godt å høre det er flere ustabile homonmonstere! kan gå et par uker imellom hver gang jeg har en grineperiode men da skal det ikke veldig mye til før jeg griner eller klikker for ingen ting...for ikke å snakke om tålmodigheten..å huff... stakkars samboer..får kjeft for alt han gjør og ikke gjør i perioder etterfulgt av hysterisk gråt pga dårlig samvittighet...heh heh...han syns jeg er søt da
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Er akkurat som meg det. Griner for alt mulig rart.. Trenger ikke være store greiene før tårene triller og jeg hikster, nei..hehe.. Ler litt av meg selv og det gjør mannen også, men ting blir bare plutselig så inderlig trist.. Er vel det de kaller hormoner dette her, da..hehe.. Men føles litt merkelig, ja..
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Hehe, kjenner meg igjen! Gråter av reklamer, at broren min ikke vil gi meg en klem, at de var tom for litago på hydro'n eller at gubben ikke kom hjem 17.15...!! Men gråter oxo av hyggelige ting.. Er litt frustrerende... Bikker over av ingenting... går nok over...*flire* klem....*tørker en tåre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå