Gå til innhold

Fame i morgen? Anyone in Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å benytte meg av sjansen for gratis gravidfoto på drop in hos Fame (trondheim) i morra!!! Noen fler som skal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal...men ikke på drop-in og ikke bare jeg..blir par-fotografering på oss...med litt ekstra fokus på det nye familiemedlemmet som er ventet :) Vi fikk gavekort i bladet "Foreldre & Barn" og skal ta bilder på Nedre Elvehavn om et par uker :)

Gleder oss masse!!

Skrevet

Har vært æ.. Ka ska du ha på dæ da morango?

Skrevet

Æ så bildan dine-dæm va kjæmpefin!! Æ tru æ ska ha klean på(les kor gæli herre kan tolkes, hehe) fer vi tar ukentlig undertøybilde av magen.. Har vertfall laga ei "ønskeliste"..ska spør om det e muli å få i sort/hvitt..osv

Ska bruk kvelden på å pønsk ut nå lurt:)

Skrevet

Du sjer dæm ber vess du går inn på hjemmesia mi.. :) E itj nå ferr nakenbilda æ heiller, fint på ainna følk men hehe.. Va greitt me trus å singlætt synes æ da. Fikk nånn i sort hvit å nånn i farge æ. Glømt å spør når æ va der, men så e d no bære å rediger dæm som en sjøl vill ætterpå da. Har gjort d æ værtfaill.

Bære bra me dæ eillers da?

Skrevet

Joda, merke at fysikken e endra ja. Uke 35 no å skikkeli klar fer at babyn ska kåm. Stasjonsvogn, vogge, vogn, klea, bleia..my som e klart:)

Håpe æ får tatt bilda i morra ja! Fine minna-ikke så god der bildan man tar heim sjøl nei:) hehe

Skrevet

Malin....

Fikk du med bildene på cd-rom?

Skrevet

Ja, d kain du sei. uke 39 i mårrå æ da. Skikkeli sliten for tia. My kynnera å mensondt. Trur æ føde på fredag da, elr håpe no værtfaill d. Har menstermin da så. Ailt klart her no, bortsett fra kleian da, ska t søsters å heint dæm snart å..

Arti me bilda ja, dæm e flenk der å så.

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle på fame i morgen:o)

Skrevet

Nope, får de på fame.no. Egen side der som du må logge inn på med brukernavn og passord. Så får du bildene i adobe reader.

Skrevet

OK. Er nok fra BiM- alle mammaer med mage på Fame i morra ;)

Skrevet

Æ ska itj på fame da, men æ tænkt mæ ein tur te.heim. Må sei fra da om nånn ska/ vil træffes?! :)

Morango, æ rækne me dæ ailltså. Itj svekt mæ no nei *hihi* orka itj å svar dæ inatt æ, du din nattrangler. Tar no uansett båtn t byn æ da, så får du gi lyd fra dæ om du har tid:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...