Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 min lille go`klump skjeler litt, har gjort det nesten hele veien, men noen ganger verre enn andre. Er ikke så bekymret for akkurat skjelingen da jeg har hatt det selv, og blirr operert for det i ung alder, Men, jeg lurte på om det er noen andre som har opplevd dirring av øynene på den lille!? Det er spesilet når han ser nøye på ting, men det er så mye frem og tilbake... nå har jeg også lagt merke til at hodet hans også dirrer i sammenheng med dette. Veldig små bevegelser så man skal titte nøye etter, men det hele bekymrer meg litt. Er det noen som vet noe om dette, så setter jeg pris på et lite "trøstende" ærlig ord, vil ikke ringe legen enda... Hilsen en som håper på et lite svar
Maisie Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Hvor gammel er gutten din? Lillegutt skjelte litt med en gang, litt mindre nå. Helsesøster sa at det var normalt, for de klarer ikke å fokusere noe særlig.
snartmammapåny Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 min er 12 dager og han skjeler iallefall. trodde det var helt normalt i begynnelsen jeg. de klarer ikke å feste blikket helt ennda og da vandrer øynene sin egen sti...
kristin2 Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Det er visst helt normalt. Jeg tok det opp med helsesøster når tuppa var 3 uker og det var langt fra unormalt fikk jeg høre. Sånn sett så tror jeg du kan slappe helt av.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Han er 8 måneder nå da..men er jo født for tidlig, men alikevel,... det er dirringen smo plager meg mest, ikke skjelingen. Vet at skjeling er veldig normalt. Det er nok noe han kommer til å fortsette med, de sier jo det er arvelig, og både jeg, mormor og farmor er operert for det... Men hvis det er noen som vet noe om dirringen...
_svana_ Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 E skjeler, men har ikke lagt merke til noen dirring. Vi har fått henvisning til øyelege, men antar at de ikke vil gjøre så mye siden han bare er 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå