Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er mulighet til å søke om ny fødeplass etter at man har fått tildelt en.....

Vi søkte på Ullevål ( pga...lettere for oss å komme dit + at man får bo alene på hotellet) men fikk fødeplass på AHus...

Vil gjerne prøve å søke på Ullevål en gang til. Noen som vet om det går an og hvordan man søker på nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm ikke lett å si men det er jo fritt sykehus valg nå da så det skulle teknisk sett ikke være noe problem med mindre det er fullt der da.. tror du må gå igjenom fast legen din når det gjelder føde plass. når ar du termin?? jeg har fått plass på ullevåll. har termin 27 juli

Skrevet

Det kan jo henede at det faktisk allerede er fullt når du har termin, at det er derfor du har fått avslag?

Syns du skal ta en telefon dit først før du søker på nytt.

Skrevet

Jeg har termin 06. sept.

Grunnen til at jeg fikk på lørenskog var fordi det var fullt på ullevål. Men forstod det slik at man kunne fortsette å søke itilfelle noen hadde sagt fra seg plassen sin.....jeg spurte fastlegen min idag og det virket som hun ikke var int. i å søke videre for meg...ba meg gjøre det selv....

Skrevet

når du ikke får plass så er det fordi det er fullt. A-hus er bare rett forbi ikea og ikke langt unna har visst en strålende barselavdeling. Jeg fikk først avslag på ullevål, men så søkte jeg abc, og der hadde de plass. fødte der sist og ville gjerne tilbake dit, men av en eller annen grunn søkte legen min meg til vanlig fødeavdeling. Bedre å ta plass på a-hus enn å bli sendt til fredrikstad når dagen kommer fordi du ikke har plass noe sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...