Gå til innhold

Virker sykehusdietten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat skrevet ned oppskriften dag for dag, og er nå nysgjerrig på om det er noen som har prøvd den ut!?

Er det realistisk å miste 7 kilo eller mer?

Er det noen som har ammet og prøvd ut dietten?

Jeg vil IKKE høre fra alle dere som ikke har prøvd den ut, så meningene og mot meninger fra dere vil jeg ikke høre =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte på den men fullførte ikke fordi jeg ble så inmari sulten:) Det høres så flott ut at man kan spise så mye suppe som en vil, og jeg liker suppe godt jeg altså, men gud så lei en blir!! Tror jeg holdt på en uke før det sa stopp, og da hadde jeg vel gått ned 2 kilo kanskje?

Nå var ikke jeg overvektig heller da, men hadde noen få kilo jeg ville ned før sommeren i fjor!

Skrevet

Ok, så den virker altså litt da.

Er villig til å gjøre hva som helst for å bli litt lettere, så suppa skal jeg trykke ned til den kommer opp igjen =) *le*

Merket du at du fikk mindre energi av dietten, for det er viktig for meg at jeg klarer å holde følge med krapylets tempo!

Skrevet

Ja jeg ble faktisk veldig trett og sliten, ikke for å demotivere deg altså! Ble litt sånn sulten - irritabel om du skjønner hva jeg mener? Jeg kommer nok ikke til å prøve den igjen og vil ikke anbefale den heller, men det er jo fordi den ikke passet til meg, mulig du takler den bedre:)

Skrevet

Jeg har prøvd den, og du tar faktisk av seg av den. Den første uken tok jeg vel av ca 5 kilo. Tror jeg gikk på den i litt over 2uker. Gikk ikke så mye ned den andre uka. Men man går fort opp igjen også, det er vel sånn, det som går fort av kommer fort på igjen.

Når du lager suppen lukter det veldig, er innmari mye løk og kål iden, syntes jeg kjenner lukta den dag i dag (7 år siden) Jeg kan vel si det sånn at grønnsaks suppe er ikke min favoritt lengre. Men suppa smaker veldig god de første dagene. Men det krever vel litt innsats og få av de fordømte valkene..................... huff huff

Sett pris på den dagen du kan spise bananer det var den beste dagen av alle.

Lykke til!!

Skrevet

Har gått på den 2 ganger og ja den virker. Har ikke gått på den i 2 uker i strekk, men holdt opp 2 mnd. før jeg gikk på den på nytt. Syns suppen er god jeg, og gleder meg til potetdag og biffdag. Er ikke overvektig selv, så tok 4 kg første gang (gikk opp 1 av de igjen). Andre gang tok jeg av 3 kg g 1 opp igjen!

Skrevet

jeg går på den nå-siste dagen i morgen!Skal på vekten da ja:-)Syns det har gått veldig greit jeg da,føler meg bedre gjør jeg og...Og suppa er god den faktisk!!Ammer gjør jeg og-går bra det også:-)For meg hvertfall!

Lykke til:-)

Skrevet

Takker for svar =)

Går til innhandling av varer, og føler meg motivert!

Skrevet

Hei, skal ikke komme å ødelegge håpet, men jeg tror sånn kurer barer fungerer kortsiktig. Har vært igjennom mange av dem selv! Noe av det beste valget jeg har gjort i livet mitt er å begynne på Grete Roede kurs. Det fungerer! Jeg gikk ned nesten 30 kg i løpet av tre kvart år. Fikk ny livstil og er blitt kjempeflink med maten.

Hvis du ikke har lyst til å gå på kurs, kan man også bruke opplegget deres gratis på www.vektklubben.no

Det beste er at man kan spise vanlig mat og også litt godteri i blant :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...