Nr 2. 31.01.10 Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Noen som har denne? fornøyde? missfornøyde? Lurer på om jeg skal kjøpe meg denne og lurer på om noen kan fortelle meg om den er god eller dårlig:)
ava* Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Jeg er og veldig fornøyd! den er lett, lett å slå sammen, kan legges helt ned i soveposisjon og er grei å trille på bytur!!! Mye vogn for lite penger!!!!!!!!!!!!!!
mammae:-) Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Grei nok men hadde ikke kjøpt den igjen for er ikke noe god og trille...
Gjest Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Er den bra til å trille på lengre turer? på asfalt asså...er hjulene vinglete? Skal kjøpe min i morgen eller onsdag jeg...men klarer ikke bestemme meg for om jeg vil ha rød elr orange...hadde lyst på rosa men samboer sa stopp...hehe:-)
mammae:-) Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Vertfall ikke god på lengre turer, synest hjula er vinglete ja:-( sambo syns den var helt forferdelig så han har kasta heile vogna...
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 der er ingen tur vogn, men det er jo ingen triller......god på handle og bytur og reisevogn. Lett å legge sammen og godt og stor sittedel som kan legges helt ned. Vi har den i bilen og en quinny vogn til turgåing.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Hei! Vi har en som vi er storfornøyd med så lang. Vi ønsket oss en til kjøpesenter, handleturer, opp og ned til vaskekjeller (bor i blokk), o.l. og til dette er den super. Var så lei av å bære meg skakk og ikke komme frem med sportvogna på duovogna. Den nye trilla er kjempeenkel å klappe sammen, romslig og praktisk,tar lite plass, kan slå ned ryggen helt, og tøff å se på. Vi valgte svart. Tenke lenge på å kjøpe rød, men siden tulla er en "rosa jente", så ble svart best. Likte ikke rosatonen på den rosa utgaven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå