Gå til innhold

Til dere som er rundt uke 21

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er magene deres lave eller høye? Jeg synes min mage er like stor både ovenfor og under navlen. Men den er helt klart hardest under navlen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det for meg også, mykere over navlen. Jeg er i uke 18. Det kommer av at under navlen ligger livmoren med barnet og morkaken. Over navlen ligger tarmene og de organene det før var plass til lenger ned i magen.

Skrevet

Min er lav.. har bilder på profilen, men vetikke hvor godt d synes der. Er uke 22. Sist var magen høyere, og smalere. Nå har jeg lagt meg ut i sidene :)

Skrevet

min ligger høyt. Jeg er nok så lang , men vet ikke om det har noen betydning. Jeg venter gutt. Forrige gang synes jeg magne var lavere, men kanskje jeg husker feil ( da ventet jeg i alle fall jente).... :)

Skrevet

er i uke 21. har bilde på profilen min.. syns den begynner å vokse farlig fort over navlen nå.. men er jo fremdeles ganske lav..syns hele magen er har jeg!

Skrevet

Jeg har lav mage som har liksom bretta seg ut over hoftene syns jeg :o) venter jente da...

men livmoren har vel ikke kommet så veldig langt over navelen ennå heller så det kommer nok...

uke 21 i morgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...