*Villekulla* Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Er magene deres lave eller høye? Jeg synes min mage er like stor både ovenfor og under navlen. Men den er helt klart hardest under navlen
❤lille stjerne❤ Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Sånn er det for meg også, mykere over navlen. Jeg er i uke 18. Det kommer av at under navlen ligger livmoren med barnet og morkaken. Over navlen ligger tarmene og de organene det før var plass til lenger ned i magen.
~La luna~ Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Min er lav.. har bilder på profilen, men vetikke hvor godt d synes der. Er uke 22. Sist var magen høyere, og smalere. Nå har jeg lagt meg ut i sidene
*dragonfly* Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 min ligger høyt. Jeg er nok så lang , men vet ikke om det har noen betydning. Jeg venter gutt. Forrige gang synes jeg magne var lavere, men kanskje jeg husker feil ( da ventet jeg i alle fall jente)....
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 er i uke 21. har bilde på profilen min.. syns den begynner å vokse farlig fort over navlen nå.. men er jo fremdeles ganske lav..syns hele magen er har jeg!
lamsen&lillevenn;) Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Jeg har lav mage som har liksom bretta seg ut over hoftene syns jeg ) venter jente da... men livmoren har vel ikke kommet så veldig langt over navelen ennå heller så det kommer nok... uke 21 i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå