Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Har jo de viktigste tingene som seng bilstol stellebord osv. Hva annet?
2 prinsesse +? Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 har kjøpt litt nye klær ,vaskekluter/gasskluter ,senesett og andre småting. egentlig ikke nødvendig ,men ho som kommer som nr 2 ska ikke bare ha gammelt brukt.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Jeg og synes det er kjekt med noe nytt til den nye:) Kan jo ikke bare få alt etter søstera..vet jo ikke hva kjønn det blir da, så det blir jo kanskje en del klær og tepper og slikt.... Og så er det jo en del nye ting som jeg har lyst på nå som jeg ikke visste om med den første...f.eks. DryKid sin ammemadrass, kanskje bæresjal, slik at jeg har begge hendene fri til storesøster, osv... Ny søskenvogn skal jeg jo også ha da...tfk;)
Regnbuemor til 2 Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Har kjøpt endel nye klær. Venter gutt nå, så han må få slippe å arve storesøsters rosa garderobe. Nye stelleprodukter (babyline), nye kluter og stellematte. Kosepledd. Sutteklutbamseting. Også ringslynge. Har heletiden tenkt at om jeg skulle være så heldig å bli gravid igjen så ville jeg gjerne ha det, så det er kjøpt inn. Har også kjøpt ny madrass. Nytt saueskinn. Ny brystpumpe, da jeg kokte i stykker alle delene til den gamle (ammetåke). Sikkert glemt noe nå, men har nok fått med det meste:)
Pernille 2.1.2009 Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Noen nye klær og nye flanellskluter, jeg tenker også at andremann må få noe nytt..Bestemor strikker nye hjemreiseklær maken til eldstemann og så har jeg kjøpt nytt sengetrekk til vogna. Ammepute (lånte ei sist). Softbag til vogna. Stellebord (lånte sist).
*panama* med to søte små Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Vi har kjøpt nytt alt av klær(fordi vi hadde bare rosa også kommer det en gutt nå) nye sengeklær,seng, litt babyleker..Også skal han få en ny vippestol;o)
fox`y Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 jeg må kjøpe: *ny sprinkelseng( lillegutt bruker sin ennå) *bilstol *søskenvogn *hånduker,vaskekluter,gasskluter *litt klær *mjuk bag *tepper *sengesett *babyleiker osv osv.... har ikke kjøpt noe ennå da:) venter litt ennå...
doble Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Jeg må kjøpe bilstol da vi brukte bag sist. Har bilstol fra ca. 9 -18kg da. Har kjøpt ny vogn og stellebag, da storesøster sin vogn var gammel og slitt. Hun trenger ikke vogn lenger.. Kjøper nye smokker til flasker ol..kluter og noen håndklær. Skal også kjøpe vogndynetrekk i rosa (Har bare hvitt fra før) Kjøpt en body, og ett teppe, og en bamse til henne Ellers har vi alt fra før;)
Gjest Skrevet 23. april 2007 #9 Skrevet 23. april 2007 Ny stellematte- gamle er ødelagt. Nytt skinn til sengen- gutten min bruker sitt fortsatt Ny madrass til vugge og sprinkelseng Et sett sengetøy til vugge og et til seng ( har gutt venter jente) En del nye klær Stelleprodukter Litt nye kluter osv Og så måtte jeg kjøpe ny vogn pga problemer med den gamle.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 23. april 2007 #10 Skrevet 23. april 2007 Vi har kjøpt nytt bilsete, bittelitt nye klær, ett nytt sengetøy og noen nye gasskluter. Jeg synes babyen må få noe nytt også og ikke bare arve alt etter storebror. Blir det en jente i tillegg må jeg jo ut å handle litt rosa tøy også =))
Astro - 27.07.11 Skrevet 23. april 2007 #11 Skrevet 23. april 2007 Stort sett det meste kan brukes på nytt. Storebror er bare 19 mnd enda. Så jeg har kjøpt ny vogn til ham, som han kan sove i i barnehagen. Så får den nye vognen med bag etc. Har ellers kjøpt noe klær. Men vet ikke kjønn, så det er litt vanskelig. Visste ikke kjønn sist heller, så vi har masse nøytrale klær/pledd etc. Har kjøpt nytt: - Minnebok "Da jeg var liten" til å notere alt mulig + lime inn bilder - 4 sett klær - koseteppe - flasker - kluter. Skal ellers kjøpe litt mer, men venter til den kommer. Er det evnt. jente kan vi kjøpe litt rosa, nå har vi mye blått i stlr. over 50/56. Dessuten var forrigemann født i oktober og trengte vinterklær. Nå blir det mai-barn og sommerklær vil være nødvendig. KOmmer derfor til å se ann litt. Klok av skade gidder jeg ikke kjøpe så himla mye. Får jo så altfor mye og forrige gang kjøpe jeg masser av utstyr som aldri ble brukt. Venter derfor til behovet melder seg =)
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 23. april 2007 #12 Skrevet 23. april 2007 lommeboka mi liker det ikke, men jeg har nok handlet mer nå enn det jeg gjorde til storebror? venter jente denne gangen, så selvfølgelig har det blitt litt klær i rosa og rødt. eller så har vi handlet ny vogn, leandervugge, 2 stellebord, ny dyne og pute,helse tepper og nye flasker, kluter etc. skal forøvrig også kjøpe ny bilstol, lekegrind og vippestol. (hadde ikke vippestol å lekegrind til førstemann, men regner med å trenge det nå?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå