solfrøken-♂♂♂ Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Ser det er mange som sjekker modning og livmortapp selv... Hvordan i huleste finner dere ut av det? Jeg vet ikke engang hva jeg skal kjenne etter?
Gjest Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Signerer på denne solfrøken..Vet ikke om jeg hadde turt å gjøre sånnt selv heller om jeg hadde visst hvor jeg skal kjenne!
Gjest Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 hvet det skal finnes en side på nette med forklaring...men min ble målt med ul.
Pianutten Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Hehe...jordmora jeg går til bare lo da jeg spurte henne samme spm som du stiller her inne. Hun sa at hun tvilte sterkt på at noen klarte og kjenne etter om det selv..man skulle visstnok ganske langt opp i vagina for å kjenne ordentlig etter om livmortappen osv er moden... Så jeg vet sannelig ikke jeg... Jeg er iallefall ingen spesialist på hvordan underlivet skal kjennes ut når man er moden..så foretrekker og overlate det til de som kan det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå