Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 for infeksjoner og å treffe på hodet t il babyen når vi skal ha sex. fikk konstantert skuffende 1 cm åpning i dag 12 dager over termin og nå vil han ikke ha sex mer. noen som kan bekrefte her at vi kan ha sex???At det ikke er farlig selv om jeg har åpning....at jeg sier det er ikke nok...
stormgutt + soljente Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Sex nå på slutten vil kunne være med å fremme fødselen. Jeg fikk om natta etter sex i mitt første svangerskap, 6 dager over termin. Hadde vært hos jordmor dagen før med 2 cm åpning. Han kan jo være litt ekstra renslig i forkant for å roe ned den biten, men jeg har aldri hørt om noen som har truffet hodet til babyen... Kos dere, og husk å stimulere brystvortene=)
Gjest Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Det er fysisk umulig for ham å treffe babyhodet, livmorhalsen ligger i 90 graders vinkel i forhold til sjeden og babyen overfor den igjen så det går rett og slett ikke an at han skal kunne treffe det med mindre du har full åpning og babyen er på vei ut og da har dere nok neppe sex uansett ;-) Og så lenge ikke vannet er gått er det heller ikke mer infeksjonsfare nå enn det var i begynnelsen av svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Dere kan jo bruke kondom hvis han er redd for infeksjoner, men mange sier jo at sæd har ett stoff som hjelper på å få igang fødselen hvis du er moden.. Vi bruker kondom faktisk, for jeg har så lett for å bli sår nå, og da svir det slik når jeg er på do.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 takk for svar...vet jo at sæd modner så i kveld slipper han ikke unna... :)3 dager siden sist nå... Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå