Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle monstermødre!

Nå lir det mot sommer og vi har hatt god tid til nye flotte stunts med våre vakre små.

Innen nå er de sikkert helt fordervet og er sikkert heldige dersom de i det heletatt blir folk når de vokser opp, men vi gjør nå som verst vi kan:p

 

Så, gjengen, hvordan står det til?

Har deres små overlevd den siste tiden også?

 

Og hva med 17 mai? Vanker det ispinner i fleng?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nikolai lever fortsatt, men gudene vet hvorfor! Har gjort mange fryktelige ting i det siste, hvor skal jeg begynne?

 

Han får fremdeles spise på natten hvis han vil det

Han har fått smake på is, spiste litt i går kveld i selskap

Jeg har sluttet å amme nå

Jeg lar han sitte i sportsvognen

Han får fortsatt ikke lov til å ligge og skrike

Jeg må hjelpe han i søvn hver gang han skal sove (trille, vugge, bysse)

Jeg har stylet håret hans

Han spiser 8mnd glass

Han drikker ananas juice

Jeg har ammet han etter litt vin

Han har en rosa "homsepute", rosa sokker, og rosa teppe

 

Hjelp meg med å komme på mer da Tillab!

Skrevet

Godt å høre at det er flere monstermødre:) Melder meg i klubben! Min har ikke fått så mye å spise ennå. Men han har sikkert aaaalt for lite klær på seg i forhold til enkelte. I tillegg har vi tatt bort voksiposen... wæææ. Nei han får heller ikke lov å ligge å skrike.

Skrevet

joda, hun lever, men antagelig vis har det vært på hengende håret noen ganger..

 

-ammer nesten ikke lenger.. en gang om dag+ natta bare..

-hun bruker sportsvogna, og får sitte litt i den når hun er våken

-begynte med grøt en uke før hun var 4 mnder!!

-hun duppet hode under vann i badebalja i forigårs, mamman syns det var litt festlig;)

-hun har hatt på seg strømpebukse kanskje 10 ganger tilsammen i vinter.

-vi samsover om morgenen og noen ganger på natta og.

-hun har fått smakt litt sukkerfri saft

 

når det kommer til 17 mai, så vanker det sikkert en liten smak med is:)

Skrevet

Ja glemte det da, vi samsover fremdeles! Og jeg har ikke prøvd å venne han av det heller;)

Skrevet

Oppdatering på monstermødrene ja :)

 

Hmmm..syns det er rart gutten min lever enda jeg..

 

Han har spist 12mnd middagsglass i 1mnd nå...

Spiser rå frukt

Har fått smake is flere ganger

Fått brødskive med sjokolade pålegg hos bestemor

Spiser også noen rosiner en gang i blandt

Har sikkert på seg for lite klær og bare teppe i vogna nå når det er varmt..

Sitter å leker i sanda ute,har også smakt på sand..(burde kanskje koke sanda før han leker i den??? )

Får ikke skrike seg i søvn

Han er glad i utvannet eplejuice,så da får han litt av det en gang i blandt..

 

Og det verste av alt,han SKAL selvfølgelig få is på 17.Mai,er jo hans første bursdag :)

 

Skjønner ikke åssen det skal bli folk av denne stakkars ungen her :)

Skrevet

i dag har vesla tryna så ho fikk kul og sår-har krabba rundt som en propell som resulterte i skrubbsår på håndledd og blåkul på kneet. Hun fikk også smake sjokoladeis av oldemoren...

 

Så det var den dagen-lurer på neste;)

Skrevet

Kozy; du har hatt ham med på veøk til Harryhovedstaden ved mange anledninger...

Du la ham på den livsfarlige campingstolen min!!!!!

Hmmm, han fikk mat av samme glasset som Embla spiste av til kvelds dagen før *basselusker i fleng!!!*

Hehe...

 

Jooo, også var det meg da; Embla lever også fremdeles, og det i beste velgående.

Til tross for;

Sjokolade, creme bruleè, cola, fanta, boble med eplesmak, egne saftbokser nå som vi er på ferie, fremdeles dårlige rutiner, tilfeldige måltider og når latskapen tar meg, kun pupp, fordi jeg ikke gidder å lage grøt:p

Hun har også vært noen runder i gulvet.

Hun er ikke under konstant overvåkning (selv om hun burde være det, ser ut som Mike Tyson i dag, etter noen knall og fall)

 

Og 17 mai skal feires utenlands, så hun får sikkert noe godt da også, vi er jo tross alt hos besteforeldrene hennes, og farmoren har bursdag den dagen samt åpner sin egen utsilling, det må feires. Kanskje litt guf, det er jo sunt;) Haha...

 

Godt å se det er liv i dere monstermødrene!

Skrevet

Oj oj oj, er det rart det er liv i disse barna???

 

Dette er mine dm-egenskaper:

- Varmer ikke alltid middagen hennes..

- Glemmer å skifte bleie på en stund..

- Gir henne en bolle om hun er litt sulten og vi er snart hjemme..

- Får smake på alt jeg spiser omtrent

- Får drikke eplejuice UTEN vann i

- Har spist sjokolade

- Skal få is på 17 mai

- Sikkert altfor lite klær når vi er ute

- Krabber på bakken og spiser gress

- Tar henne ikke opp når hun velter eller detter.. (kun når hun hyler, hun skal jo herdes.. haha)

- Lar svigermor passe henne når hun er smådårlig for så å komme tilbake etter 2 timer og hun har 39 i feber

- Går fra henne for å gå på do mens hun gråte

- Lar henne ligge å gråte en stund før jeg går inn til henne

 

Og sikker en laaaaaaaaaang liste til *glis*

Skrevet

tillab !!!!¨

vet du ikke at det er stygt å dytte da???? hææææ ;o)

 

 

å denne monstermora lurer på hvorfor di andre mostermammane lar ungene sove.....det er vel å være for snill vel???

 

 

 

 

 

 

gæææh =)

Skrevet

Jeg har nå blitt en monstermor.

 

Jeg har gitt gutten min ukokt vann ei natt...

Ikke kokt smokkene hans på 3 dager

Lot han ligge på stellebordet alene når han var 1 uke...(jeg holdt på å pisse på meg, og var ikke lett å holde igjen når man nettopp har født:p)

Ikke kokt flaskene hans på 4 dager... Bare skylt de godt i zalovann og vasket de i maskinen.

 

Kan nevne i fleng.. Monstermamma Malin gitt

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...