Gå til innhold

To gutter, og deretter en jente ved kjerringråd?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har fått to gutter, og deretter en jente ved å prøve ut noen av kjerringrådene? (alle barn med samme mann altså) jeg er i den situasjonen at jeg synes det hadde det vært hyggelig med en jente. har to gutter og er nå gravid igjen. prøvde en del råd som; spise mye fisk i tiden før befruktning, mannen ta et varmt bad, forsure miljø i skjeden, misjonærstilling med utløsning langt ute etc.. har ikke vært på ul enda, så vet ikke hva jeg får. innbiller meg at det er en gutt til, som selvsagt er veldig velkommen, men dumt ikke å ha prøvd noen kjerringråd da. hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Prøver å lage jente vi også, er ikke gravid ennå!

Hva gjorde du for å forsure miljøet i skjeden?

Tok det lang tid før du ble gravid?

Skrevet

Jeg drakk masse cultura, kulturmelk og biola i dagene før samleiet. i tillegg lagde jeg en blanding av 7% eddik og vann som jeg sprøytet opp i skjeden rett før samleie. Vi begynte med samleie 5, 6 og 7 dager unna eggløsning, derfor tok det først 3 måneder. da tenkte jeg å prøve 4 dager før eggløsning, men da snudde selvfølgelig syklusen min, og vi hadde samleie 3 dager før. da ble jeg gravid med en gang, derfor tror jeg det er gutt nå.ble gravid med engang på begge guttene. Ble altså gravid på 4 forsøk. jeg brukte eggløsningstester og basaltemperatur også, for å være sikker på eggløsningstidspunkt. lykke til til deg. har du også to gutter fra før?

Skrevet

Hei!

Ja, jeg prøvde alle disse rådene. Har 2 gutter fra før. Spiste jentedietten, tok ekstra kalsium, tranebær, forsuret pH i skjeden, mannen tok glovarme bad før sex, jeg tempet + testet ang EL, og stoppet 4 dager før EL. Fulgte ALLE rådene. (men visste jo at sjangsen for gutt var over 70%, ifølge statistikken..)

Og vi venter ...................

GUTT!!!!

Han er selvsagt hjertelig velkommen, gleder meg vilt til enda en gutt, men altså; du kan ikke styre over naturen, med mindre du gjør det på et labratoriet!

Skrevet

Hva er jentedietten?

og er det ikke vondt å sprøyte eddikvann opp i skjeden?

Skrevet

jente diett er vell å drikke mye surt .......vet og med erfaring at mannen skal helst ha så mange utløsninger som muligt før samleie.... for å få jente..

Skrevet

ok,snart mamma t 4? har du prøvd de andre kjerringrådene i tillegg? og klarte med det å få jente etter 2 gutter?

Skrevet

Hei!

Dette er spennende!

Jeg er ikke gravid, men har akkurat begynt prøvinga!

Har tenkt å prøve at mannen har utløsning langt ute, drikke tranebærjuice , melk ,ta kalktabletter, forsure skjeden og ha sex senest 3 dager før EL!

Så krysser jeg fingrene på at det denne gangen blir ei prinsesse!:-)

Gutt er også kjærkomment, men det hadde virkelig vært moro med jente denne gangen!

Skrevet

Finnes det annen sur drikke enn juice og biola? Og hvorfro kalk, er det spes for jente, eller grraviditet generellt sånn som folat?

Skrevet

wow, det gikk virkelig fort i svingene på innlegget mitt over ser jeg...

Skrevet

Har hørt at man også kan ta c-vitaminer ( tabletter ) for å høyere ph verdi!

8Ikke i skjeden ) :-)

Skrevet

hei anonym....... vi har fire barn 2 jenter å 2gutter. spiste tranebær mannen hadde masse utløsning før samleiet 3 dager før eggløsning. på jentene åsparte opp på seden å samleie dagen før eggløsning med gutta. dette øker jo bare sjansen er ikke fasit da....

Skrevet

Heisann! Ville bare fortelle en ting ang samleie før eggløsning. Jeg har blitt gravid med inseminasjon av donorsæd. Dette er veldig kostbart og dermed er man selvfølgelig VELDIG opptatt av å treffe eggløsningen så godt som overhodet mulig. Statistikken fra klinikken viser at tallene er 50/50 jente/gutt. "Normalen" er jo 51% gutt og 48% jente, men altså blir det 50/50 på den klinikken hvor alle blir gravide dagen før eller på selve eggløsningsdagen.

Skrevet

Heisann... Jeg har 3 gutter, og tenkte det hadde vært moro og uskyldig å pvøve kjerringråd nå med nr 4. Vi hadde samleie 4 dager før eggløsning, mannen min tok et glohett bad først (faktisk så hadde han pungen i en kopp med så varmt vann at han nesten brente seg etter badet, fordi jeg var redd badevannet ikke fungerte :o))) Lol ). Så tok jeg en halvliter vann og to spiseskjeer eddik i vannet, og skyllte skjeden. Vi brukte misjonærstilling, han gikk langt ute i skjeden, og jeg unngikk orgasme... To ul sier nå at vi venter en jente :o). Så det er litt moro. Men, tenker litt på myten om at "jentefedre er gode elskere", ikke alltid stemmer, for dette var virkelig mekanisk sex :o))) Mannen min hadde faktisk ikke hatt utløsning på lenge, for jeg har hørt motsatt enn dere: nemlig at jentene overlever lengst og dermed er det mest jenteceller på oppsparte midler ! Lykke til alle sammen

Skrevet

Vi prøvde også altdet du sier her.

Varmet ballene til kællen nesten skrek,edikkvann,ingen orgasme på meg og gikk langt ut i skjeden,

MEN gutt ble det.

Skrevet

hei tjkk og lykkelig....i mine bøker står d hyppige ejakulasjoner reduserer antallet y-sædseller,og øker sjansen for jente.sjeldnere sex øker antallet y-celler og og sjansen for gutt. jeg hadde orgasme når vi lagde alle våre barn mannen min var mye i sauna da guttene ble laget da jentene ble lagd hadde vi ikke sauna....ingen regel uten unntak...men morro at du får ei lita pi........

Skrevet

Hei

Ler så jeg måtte lukke døra til kontoret. Det står iallefall ikke på innsatsen.

Men fikk mange gode tips.

Jeg har 3 jenter, og ønsker meg en gutt.

Skrevet

Nei, jeg har egentlig ingen formening om det var kjerringrådene som gjorde at det har klaffet, eller om det er tilfeldig. Men da har jeg iallefall prøvd :o)))

Skrevet

Til Planlegger 78-septemberbaby... Jeg tror forskjellen er at ved en inseminasjon slipper sædcellene å svømme opp helt alene, men blir sprøytet opp til egget. Dermed blir det like stor sjanse for gutt eller jente... Kan iallefall tenke meg til det :o)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde også syntes at det hadde vært moro å prøve noen av de mer uskyldige kjerringrådene, men mannen nekter. Hadde jeg bedt ham sitte med pungen i en kopp med varmt vann før sex, tror jeg han hadde streiket :)

Skrevet

Sylteagurk skal hjelpe for å få jente bebiser

Skrevet

Til snart mamma til tre... Guri, nå ler jeg så jeg griner her :o)))))

Skrevet

Hei

Mangler ikke på råd her nei. Samleie ett par dager før eggløsning gir jente og samleie på eggløsningsdagen gir gutt. Vi har hatt samleie ett par dager før eggldg og har fått 5 jenter. Jentesædseller lever lenger mens guttene er raskere.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har to gutter, og ei jente...men har aldri ønsket meg det ene eller det andre. Er bare så utrolig takknemlig for at jeg har vært så heldig å få barn i det hele tatt. Synes det er fælt når noen ønsker seg et bestemt kjønn jeg.

Skrevet

Til anonym over.

Jeg har en ting å si til deg: jævla idiot!! For det første: har du lese -og skrivevansker? tittelen på dette innlegget er om man har klart å få en jente ved kjerringråd, etter å fått to gutter. Altså: du ingår ikke i den kategorien. For det andre: Du har ikke så mye du skulle ha sagt, siden du har fått den jenta. Du kan si så mye du vil at det var det samme for deg, men er ganske så sikker på at pipa hadde hatt en annen lyd dersom nr.3 hos deg også hadde vært en gutt. Og for det tredje: Hvis kjønn ikke spiller noen rolle for deg: HVORFOR I HELVETE ER DU INNE PÅ FORUMET GUTT/JENTE DA? Hvor dum går det an å bli???? Slike fordømmende mennesker som deg burde ikke hatt lov til å oppdra barn. DU burde skamme deg, burde ikke hatt barn- superdust!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...