strikkballen Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Hei, hei, ville bare takke dere for et utrolig hyggelig og morsomt opphold på Holmsbu! Kunne ikke hatt bedre selskap! God middag, og til og med VIP-bord foran peisen (takket være Karomamma, skjønte jeg), med stivet hvit duk og greier. God og mye vin ++ og i det hele tatt! Selv om sjokoladefoundanten var mer muffins - gled lett ned likevel. Blir slått av hvor mange morsomme, reflekterte, kloke, kvikke og oppegående damer som er her inne - hadde liksom aldri trodd et nettforum samlet "kremen" av Norges damer!!! Men nå er jo jeg ikke særlig oppdatert på trender heller, da:-) Dette burde vi lage en tradisjon av. Kanskje spa-opphold i Latvia eller noe til høsten - som noen av oss fablet litt om før vi dro? Eller noe annet. Fristende å spille denne ballen over til Karomamma - som viser seg å være et organisasjonstalent helt utenom det vanlige! Spesiell takk til deg, Karo - for vin, vorspiel, snacks osv - du tenker på alt! Også så stolte som vi var foran pianobaren for at den karismatiske vokalisten var "vår"!!! Pianomannen bleknet i forhold. Og nå er det sommer også! Ha en fin kveld alle sammen!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Takk du også:-) Kjempegøy og flott helg, og som du sier, det er kremen av Norges damer som er samlet her, helt sikkert:-) Jeg er gjerne med på Latvia tur jeg, bare å starte å spare det jenter:-)
phantomet Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Takk til deg også Strikkballen. Det var veldig vellykket! Jeg er jo så veeeelidig vanskelig å be...så etter etthundredels sekund svarer jeg JA til Spa-tur. Latvia here we come! *ler* Sparing er herved startet! Jeg er selvfølgeluig også enig med alle som berømmer Karomamma! Stilig dame igrunnen! *smiler* Et organisatorisk talent uten sidestykke...
♥Snulder Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Takk til deg og! Vil gjerne være med på å lage tradisjoner jeg! Men ta det litt sånn derre seint på høsten da.... Etter div. giftemål og bryllupsreiser og slike kjedelige ting ;=)
Karomamma Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Takk sjøl til dere andre!! Det var rett og slett kjempegøy. Jeg kan nok ikke ta ære for alt du ramser opp, strikkballen, men koselig ble det. Snacks, fårrsempel, kom fra phantomet og Klatten. Så det så. Jeg er med til yyytlandet. Vi får se når og hvor det passer neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå