har fått lita pia Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 eller temakveld om fødsel?? blei spurt om jeg skulle være med på det...klarer ikke bestemme meg om jeg skal dra..??? fikk dere noe ut av det?? jeg er 2. gangs så har jo vært igjennom en fødsel før,men ikke vært på sånn kurs.. hva anbefaler dere??
mirremamma Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 jeg har vært på svangerskapskurs, og nå sist hadde vi om fødsel... men fikk egentlig ikke noe ut av d, så en video. men jeg har lest,lest og lest d jeg har funnet. jeg er førstegangsfødende og tror at uansett hvor mye man forbereder seg så vet man ik hvordan d blir...jeg har termin om 7 dager...men gruer ikke, kanskje bra at jeg ikke vet hva jeg går til...
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Vi har vært med på sv.kurs. Første gang hadde vi om fødselen og fysioterapeuten kom for å gi råd ift bekkenløsning, løfting og generell opptrening. Andre gang var om rettighetene våre og amming. Siste gang foregår på sykehuset der vi skal få en omvisning på føden. Jeg og min mann synes det var veldig greit. Særlig siden vi er førstegangs...
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Veldig griet med svangerskapskurs... Mannen min og jeg var helt grønne:) Synes det var en topp dag med mye bra info! (www.jordmorstua.com)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Vi var på et kurs på sykehuset, og var veldig fornøyd med det.Mannen min syntes det var mest nyttig, tror jeg, jeg har jo lest en del på forhånd. Men som førstegangs ville jeg ikke vært foruten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå