Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Skal på tidlig UL til torsdag,for å sjekke at alt ser greit ut med den lille. Har fått henvisning til dette pga bekymring fra min side. Lurer bare på om DERSOM alt er som det skal,om jeg da kan spørre om de kan se hvilket kjønn det er? Er redd for at det skal virke overfladisk og uansvarlig å spørre om dette når det tross alt er en tidlig UL for å sjekke om alt er fint med den lille - og det er selvfølgelig det som er det absolutt viktigste for meg å få svar på. Men så er jeg så utrolig nysgjerrig på hvilket kjønn det er......
Snappie Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Du kan jo bare spørre om det er mulig om jordmor eller den som utfører UL kan si noe om kjønnet. Det spiller vel ingen rolle om vedkommende synes det er "overfladisk og uansvarlig"? Tenk hvor mange slike undersøkelser vedkommende utfører pr dag og uke. Hun /han har motatt mange forskjellige henvendelser fra ulike hold og hvis de synes forespørselen din er teit, så la de bare synes det. De glemmer det fort igjen likevel. Ville ikke tenkt på det i det hele tatt:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå