Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Noen som vet sånn ca hva jeg har krav på om jeg blir alene med mine tre barn i alder fra 4 år til 7 mnd? Prøvde å se inne på NAV men skjønte det ikke. Jeg har ingen jobb og gå tilbake til.
Ingen_nick_ledig Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Du har krav på overgangsstønad til yngste barnet er tre år. Dersom du tar utdanning, kan du få to år ekstra. Videre har du krav på barnetrygd for et barn mer enn du har. Bidrag fra far. Stønad til barnetilsyn. Vet ikke akkurat hvilke beløp det er snakk om, men mener det skal stå ganske greit forklart på nav sine sider. Tror kanskje du kan få bostøtte også hvis du har store boutgifter (men tror ikke det er gjennom nav...??)
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Bostøtte er gjennom husbanken, de fleste kommuner har et bostøttekontor som behandler slike søknader. Ellers er det sosialkontoret da.. Hvis ikke du har krav på dagpenger eller annen støtte fra trygdekontoret
Gjest Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 siden du ikke har jobb vil du få full OS, og da vil du og få småbarnstillegg.
Babyfacepsycho Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Overgangsstønad. (dersom full) 9.358 Barnetryggd 3 barn 2910 Utvidet barnetrygd til enslig forsørger 970 Småbarnstillegg til enslig forsørger 660 Stønad til barnetilsyn: Maksimalt beløp for tre eller flere barn kr 50. 568,- kr 4. 214,- Dersom du vil lese mer om det så går du in på http://www.nav.no/page?id=334 Kan godt hende det er noe mer du kan få, som jeg ikke har nevnt her. Men ta kontakt med NAV du. Håper det fikser seg. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå