Gå til innhold

Reductil... trenger råd...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forsøkt å gå ned i vekt siden fødselen, men istedenfor så har kiloene bare blitt flere :( Snuppa nærmer seg 1 nå og jeg vurdere å spørre legen om Reductil. har en BMI på 32.

 

Noen som har gode erfaringer med det? noen det ikke har hjulpet for?? bivirkninger?? jeg ammer fortsatt en del, er det skadelig for snuppa??

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke amme mens du tar Reductil. Jeg måtte slutte helt og amme da jeg begynte på de pillene. Nå er det ca to år siden jeg gikk på de, men de hjalp jo litt, ikke den helt store virkningen jeg håpet på men... Om du holder deg til det kostholdet du blir anbefalt og trimmer greit, så skal du klare og komme deg ned i kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...