Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Gutten min ble tatt med vakuum, så jeg revna en god del.. Burde jeg ikke da hatt en gu på 6 ukerskontrollen? Trodde det var viktig og sjekke at alt sto bra til, og at det grodde fint jeg..
rødhette* Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 om du burde hatt det, kan ikke jeg svare på.. men skulle jo tro det. Det er ikke obligatorisk med gu på 6-ukerskontrollen dog. Legen din burde jo likevel spurt om du ønsket det, men du skulle nok sagt ifra selv.. Du kan jo ringe og be om en ekstra time, for å få sjekka om alt står bra til, hvis du ønsker det. Vet ikke om du må betale for det isåfall, siden det blir en ekstra time.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 jeg fikk noen pyntesting ved fødselen og jeg måtte ha gu ja for at min lege ville se at alt hadde blitt bra osv.kjenner på magen og innvendig samtidig for å sjekke at det ikke har kommet noen kuler, livmoren er fin osv. legen min sa ikke alle gjorde dette lenger for å spare tid for de får bare dårligere og dårligere tid på pasientene,men at han kom til å fortsette for det var viktig. stoler på han. alle mine venner har måttet ha gu på 6ukers kontrollen. hvis jeg var deg ville jeg bedt om gu eller oppsøkt en gynekolog. viktig å sjekke opp og hørtes ut som en tøff fødsel så kanskje greit for din egen del å ha det sjekket opp også? lykk til :-)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Han sa bare at så lenge jeg ikke hadde noe vondt, så var det ikke noe vits i...
rødhette* Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Jeg hadde ikke behov for gu, med tanke på fødselen, men hadde det likevel for å ta celleprøve fra livmorhalsen (sånn kreftprøve). I tillegg kjente legen på livmora samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå