Gå til innhold

Pseudotvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det nærmeste dere har hørt om mellom 2 søsken..= ? mistenker at jeg kanskje er gravid igjen, og barnet mitt er bare 3 mnd. hmm =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kusinene til gubben er det 14 mnd mellom, det er vel det tetteste jeg veit om... Vi har en på 5.5 mnd, og svigermor har mast om nr.2 i 3 mnd nå, men den gang ei=)

Skrevet

Fetteren min har 2 med mellom 10 og 11 mndr mellom. Nr 2 kom litt før, da..

Skrevet

Ei på bim fødte prematurt med første, og ble veldig fort gravid igjen, så mindre enn 9mnd mellom de.....

Slå den;)

Skrevet

men så sant hun ikke føder før denne gangen så blir det vel mer enn 9 mnd??

Skrevet

Nei, det må bli mindre, pga at hun ble faktisk gravid med nr 2 før termin med nr 1! Så selv om hun evt går overtid vil det likevel bli mindre enn 9mnd mellom de.

Skrevet

Vet at premature regnes i utvikling fra termindato, men nr 1 ble jo født før hun ble gravid med nr 2...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Har hørt rykter om 7 måneder, men er helt sikker på to her som har 10 mnd i mellom. Selv får jeg 11 mnd i mellom,- satser på å ikke føde prematurt!:-)

Skrevet

Jeg har tre der midterste er pseudotvilling med begge søskena sine.

Men svigermor slår meg. Hun har tre på to år.

Skrevet

Jeg vet om noen som fikk en baby i januar og så tvillinger samme år i desember...ikke så nærme, men jæ*** mange unger på samme skoleår.

Skrevet

Det nærmeste jeg vet om, er her i huset... Uka før han ble 1 år ble han storebror til ei jente.

Skrevet

ei venninne av meg har to barn med nøyaktig 1 år i mellom. de har bursdag dagen etter hverandre. Hun eldste rakk akkurat å bli 1 år!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Vet om ei som fikk et tvillingpar både i januar og desember!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...