Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 jeg fikk min datter i des.... og hele haken er full og da mener jeg full av kviser el. merker etter kviser........... har gjerne opptil 3-4 sånne hvite prikker av gangen............ hyyyyyyyyyyyylllllllllllll hvorfor, vasker og renser ansiktet hver dag.............. men likevel. Jeg er over 30 år og ferdig med tenårene for lengst..................... men ser likevel verre ut enn jeg gjorde i tenårene...................... jeg vet jo det er grunnet hormonene, men nå er jo det snart 5 mnd siden........ hormonene burde jo ha balansert seg for lengst............
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Vet ikke om jeg har noen råd men vil bare si at jeg er i akkurat samme bås selv. Er over 30 og hadde trodd at kvisetiden var forbi, men den gang ei..... Hadde en del kviser da jeg var gravid og trodde de skulle gå over, men noen uker etter at ungen var fødd er det på an igjen. Sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå