♥Snulder Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 .... endelig kom jeg meg inn her også...Jippi!!! Takk for sist jenter! Hadde ALDRI trodd jeg skulle bli så sliten av å være på Spa!! Men gøy??? Jepp!!!!!
♥Snulder Skrevet 23. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. april 2007 Ikke kan jeg skrive lenger heller.... UTSTØTT skulle det stå tenker jeg... Sånn er det når man er gammel og har hangover flere døgn senere....;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Hehehehe..........jeg har faktisk vært litt ustø i dag også jeg;-)) Gøy var det ja!
Reveenka Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 hehe - og jeg kan visst ikke lese ordentlig, for jeg leste det som uTstøtt, jeg - og la ikke merke til feilstavingen før du skrev det selv. Kanskje jeg blir dyslektiker på min egamle dager...? Var ganske kjipt å ikke få være med på spa - og attpåtil gikk det ikke an å komme inn for å dibbe engang i helgen.... Hører det har vært ganske OK på spa, selvom noen ble litt slitne...? c",) Send fullt referat!
♥Snulder Skrevet 24. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2007 Jepp!!! Det var ganske OK....hehe... Selv enkelte av oss som skulle kjøre hjem måtte drøye litt utpå dagen før man var kjørbar....
Anonym i dag Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Høres deilig ut med SPA ja, har vært helt opptatt med flytting og oppussing, så jeg har vist glemt hele SPA og alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå