Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akta Graco som jeg bruker nå til babyen min på 10 mnd. Det kan bruke med eller mot kjøreretningen også bilstolen har høy stol slik at baby kan se rundt ute.

Skrevet

Be Safe Izi Combi. Den tar ganska stor plats så testa i bilen innan ni köper, men är bra att sitta i. Kan vändas med körriktningen när barnet är stort nog.

Skrevet

Akta Graco Duologic! Lite, nett og tar liten plass i bilen, enkelt å montere og knallsikkert! Utviklet i samarbeid med svensk Trygg Trafikk og et superbra sete (eneste minus er at det bare er bakovervendt til 18 kg)! Ellers ville jeg sett på seter som Akta Graco Cosmic Comfort, Brio Zento, Britax Secura og Maxi Cosi Mobi, også knallgode seter, bakovervendt til 25 kg, men som tar større plass i bilen. Jeg liker ikke HTS sine seter av div. grunner, men de som har dem er veldig fornøyde. Dessverre er de bare opp til 18 kg bakovervendt og tar STOOOR plass i bilen! Det er uansett viktig å ta med både bilen og ungen i butikken og PRØVE seter i bilen din med ungen oppi! Så får du det setet som står best i din bil og som ungen sitter godt i..! Veldig viktig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...