Gå til innhold

Omvisning på føden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte i dag og skulle bestille omvisning på KK på Haukeland. Men der fikk jeg beskjed at det ikke var ledig plass.... Helse Bergen hadde dårlig økonomi og dette var noe av det de sparte penger på. Altså mindre plasser til omvisning. Er dette krise?? Eller spiller det egentlig ingen rolle??? Litt sint og forvirret nå jeg...

En ting til. Må jeg selv bestille plass på den fødsels avd jeg vil være på eller ordner jordmor dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen sender vel inn alle papirer når det gjelder fødeplass..så får du svar i posten!

Når det gjelder omvisning kan du jo kontakte et annet sykehus om det finnes i nærheten?

Da får du sett utstyr og sånn i allefall, det er nok ganske likt uansett sykehus.

Selv har jeg ikke vært på omvisning i det hele tatt!

Skrevet

Du går ikke glipp av så mye. Ta dere en tur opp dit, så du vet hvor kvinneklinikken er og hvor du skal henvende deg. da jeg fødte der, så ble det bestemt på mottaket i samråd mellom deg og de på sykehuset hvilken avdeling du føder på- ikke noe du bestiller plass til på forhånd.

Ellers kan du gå inn siden, som det står link til i den orange kolonnen her, som heter fødested og så finner du nok ut av det meste.

Lykke til!

Skrevet

Det er ikke noen krise! Men søknad om fødeplass er vel gjort? Hør med legen din, du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...