Gå til innhold

Er det noen fra Tr.heim her ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger forslag...

Vi skal gifte oss 31 des i år. Vi skal gifte oss i Nidarosdomen.. men jeg trenger forslag til hvor vi kan ha selskapet etterpå..

vi blir ca 25 stk.. noen som har noen gode forslag hvor man kan ha festen ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er fra Trondheim.

Siden du skal ha et lite vinterbryllup, vil jeg anbefale deg Oppdalstua på Sverresborg folkemuseum!

Plass til ca 30 personer, og har peisvarme:)

Utrolig flott, romantisk og stemningsfullt lokale for en sånn anledning.

Maten ordnes av Tavern restaurant, og de er kjempeflinke.

Det var mitt lille tips. Sjekk ut denne linken, så kan du lese mer og se bilder...

http://www.sverresborg.no/psmaler/side.asp?thisId=1079644875

Lykke til!

Skrevet

Vi gifter oss i pirsenteret. Det blir kjempefint når det blir pyntet og ordnet. Det er plass til så mange gjester du vil (vi blir ca 140). Vi kommer også til å ha vielsen dær siden vi ikke gifter oss i kirka. Er det fint vær kommer vi til å ha vielsen utendørs i fjæra med munkholmen i bakgrunnen. Er det ikke utendørsvær så blir vielsen foran vannfontenen inne. Den pynter vi med flytelys og blonster osv. Dær er det garderober slik at de som vil kan skifte fra f.eks bunad som de har på seg i vielsen og til festkjole til kvelden. Middagen blir i spisesalen med den store glassfasaden og utsikt til sjøen. Dans blir med storband i hålen rett utenfor spisesalen, og dær blir det bar også. Kaffe og kaker blir i spisesalen. I tillegg er det eget rom hvor vi kommer til å ha innleid barnevakt. Jeg vil ha med lillejenta mi i bryllupet, og det er et par andre som også tar med babyen sin (ca 6 mnd til 1 år).

Lokalene er billige og fleksible. Det passer like godt med 20 stk som med 120 stk. Er man få så har man bare dans og kaffen også i spisesalen. Maten er god, og de er rimelige på vin osv også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...