Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 er det noen som vet hvor stor sjangs det er for å bli ugangsatt litt før termin pga utbrenthet psykisk og fysisk?? er jo ike sunt for lillegullet at jeg er så sliten og ike sover, og sånne ting, at jeg bare går å stresser... selvom jeg prøve rå slappe av er jeg stresset mest pga angst for diverse ting... vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre, er konstant sliten, jeg er sur, og redd, og sånne ting, fungerer ikke i det hele tatt(dvs, jeg presser meg selv til å gjøre ting, det må jo gjøres), men har liksom ikke noe igje for det liksom.. skal prate med en jordmor på sykehuset etterpå, men lurer på om noen av dere har erfaringr/ eller tips til hvordan jeg skal ordlegge meg, osv.. ejg øsnker rett å slett bare å bli forstått!... og at de kan skjønne at jeg ikke har det noe bra!... takker for svar
Gjest Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Er med og dytter på denne!! Akkurat sånn har jeg det også..... Ringte sykehuset (fredrikstad) i stad for å spørre om det var noe håp ang igangsetting, men fikk da beskjed om å snakke med fastlagen min. Så nå sitter jeg å venter på at han skal ringe meg opp igjen, for han var jo selvfølgelig opptatt!! Bare si det som det er du... Man må jo føle at man klarer å fungere, både for seg selv og evt samboer og barn.... Best å ta det før det utvikler seg til depresjoner! Lykke til, og håper du skriver litt om hvordan det går.....?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 lider av depresjoner alerede, og det gjør ikke saken noe bedre liksom... vært deprimert i mange år, men fungerer til vanlig med depresjonen.. blittmmye lettere ettet at jeg traff sambo, og har det kjempebra med han men ting stopper seg fullstendig nå, pga angsten og at jeg føler meg så sliten... men skal si åssen det går, går å venter på at dama skal rige meg nå si fra du og da, når du har fått pratet med legen
Gjest Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Hei igjen... Har snakket med legen min jeg, men han trodde ikke dette var grunnlag for å sette igang fødselen før tida... =( Han skulle likevel skrive et brev til sykehuset, så da er det bare å vente å se..... Hva med deg?
kulemagen Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Det er ikke bra for babyen å bli igangsatt hvis kroppen ikke er klar for det. Slitenhet og søvnløshet er dessverre ingen medisinsk indikasjon. Men tror du kan få sovemed og evt smertestillende sånn at du kan ha det best mulig mens du venter. Sikkert ikke det svaret du vil ha, men det er nå en gang for babyen vi går gjennom dette. Hold ut så kommer h*n nok snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå