Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Skal på tidlig ultralyd i morgen,og gruer meg noe forferdelig. Er så redd for at ikke de skal finne liv inni der. Jordmor hørte hjertelyd når jeg var cirka 12 uker,men legen hørte ingen ting sist (da var jeg 13+3). Men det skal sies at jeg var hos legen et par dager før jordmor,og da hørte han heller ingen ting...så jeg håper det bare er han som hørte på feil plass. Samboeren måtte selvfølgelig på et viktig møte på jobb,så jeg måtte få med meg ei venninne som moralsk støtte hvis det skulle være noe galt med småen. Men er det utvendig eller innvendig ultralyd...? Er 14+4 i morgen. Har ikke så veldig lyst til å ha henne med meg inn hvis det er innvendig ultralyd akkurat...
prøvekluten+3små Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 jeg hadde utvendig ul i uke 12,men kommer sikkert litt an på hva for utstyr legen har og..min har bare utvendig..hadde han hatt innvendig vil jeg tro han hadde valgt dette..man ser jo bedre da
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Det blir nok utvending hvis du er 14+4...selv var jeg 14+6 med snulla, og jordmora så babyen bra nok til å kunne måle. Men de tok det selvsagt utvendig siden de trodde jeg var kommet lenger. Grua meg også til UL både med snulla og spira, så det er helt normalt. Prosentvis så er det ikke så mange som opplever noe negativt på UL, spesielt ikke når en er såpass langt som i uke 15, så det kommer nok til å gå helt greit!:-)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Hmmm... Hadde jo håpet på en utvendig UL jeg da. Men de kan vel dekke meg litt til fra livet og ned hvis de tar innvendig,så ikke venninnen min blir sittende og se hele sulamitten...?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Uff... Ja,jeg håper det. Jeg tok det i grunnen ganske med fatning,helt til jeg var så idiotisk dum og satte meg til å lese masse innlegg på "ufrivillig abort" forumet. Fikk lettere panikk når jeg leste hvor mange som hadde hatt MA fra 12 uke og utover. At jeg aldri lærer å holde meg borte fra sånne ting. Blir jo bare superbekymret...
prøvekluten+3små Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 huff...du høres akkurat ut som meg! jeg heller KLAARER jo bare ikke la være lese de innlegga..er sikkert grunn til 50% av bekymringene mine de;o)
Fabelaktiv Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 skulle det være innvendig så slapp av - selv ikke samboere/menn blir satt rett i glaninga.. håper alt står bra til m den lille - å ikke høre hjertelyd er vanlig det
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Men på ufrivillig abort-forumet har jo de fleste som skriver mista, men hvis du ser her inne på 2. trimester-forumet så er dette heldigvis et skjeldent syn!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå