Murmeline Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Plutselig lå snuppa så stille og lekte i går, og da jeg kikket over bordet og så henne, lå hun og smattet på en utgave av BAM som lå på gulvet. Deler av forsiden var rivd opp i filler. Noen timer etterpå kom det en god ladning i bleia, og litt papirrester. Huff, lever visst opp itl nicket mitt nå
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Hehe, da er du ikke aleine om å være elendig i hvertfall. Jeg gifta meg på fredag og etterpå putta jeg vielsesattesten i labben på min 6 måneder gamle sønn, bare for spøk og sa "sånn, nå er du ikke uekte lenger" Og glemte å ta den fra han igjen..Han spiste opp halvparten innen jeg kom på det.. Uff, sikkert mye fiber i det da...
Gjest Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Haha, har du prøvd DetNye? De glossy sidene er skikkelig snadder OG de kommer ut igjen leselige:p Haha... (Side 4 var tydeligvis best)
ScaryMama Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Her er det asker og bærum budstikka som faller i smak;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå