Gjest Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Åssen står det til i dag? Har han begynt å reise seg?! Han er sååå flink! Tenk så moro når han og veslemor skal løpe om kapp i sommer;)
ScaryMama Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 I sofaen da, og heldigvis bare i sofaen. Han har blitt så aktiv de siste dagene, og matbehovet har minket enormt. Han sov i fra 12 til 8 i natt!!!!!!!!! Og nå sitter han og leker på gulvet lenge om gangen, plutselig er balansen på plass. Han kommer seg fortsatt bare bakover når han krabber da. Styrken er på plass men ikke koordinasjonen. Vi var i selskap i går og det var flere som spådde en fremtid som bryter ha ha. Løpe til sommeren spørs da, men Embla kan løpe så kan Nikolai krabbe etter;) Gleder meg enormt til sommeren! Skolefri og jeg kan bruke hvert minutt på Nikolai! Også kan vi sitte ute hos deg der og nyte litt godt drikke i solen;) Får skaffe plaskebasseng så er de små underholdt i flere timer!
Gjest Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Hold ham i sofaen så leeeenge du klarer. Akk så mye tryggere! Deilig at matbehovet har minket litt, er han i bedre humør da? Og for en søvnøkt, den var deg vel unt! Han er sterk som en bjønn, det merket jeg når jeg holdt ham hos meg. Ble helt sjokka jeg;) Joda, i slutten av sommeren tenker jeg han stabber etter jeg. Mmmm, veranda, sol, frosne drikkevarer... Og plaskebasseng har jeg seff. Har tenkt å kjøpe huskestativ og sandkasse også! (Burde kanskje skaffet plaskebasseng til oss store, siden det er meldit en enda varmere sommer enn i fjor!)
ScaryMama Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Formen er kjempe fin! Han hadde litt feber i dag tidlig, men det har gått over nå. Jeg merket at han var litt rar etter vaksinene, men alt er bra nå. Det eneste som er annerledes er at matbehovet er mindre. Jeg var redd for at han våknet på natten av gammel vane og ikke fordi han faktisk var sulten, men jeg tror nå at det bare var sult. Deilig med søvn! Da blir det ferietur til drammen når dere er hjemme igjen og orker besøk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå